|
Riksdagsvalet 2006 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
alliansledning so far med 2%.
Imponerande om siffrorna står sig, dock är detta bara baserat på SVT's vallokalsundersökning.
Ser dock bra ut so far men vi får se senare ikväll :) |
|
|
| Akia |
| Ser ut att bli en riktig rysare :eek: ! Hörde att de kanske inte blir avgjort fören på onsdag...:nervous: |
|
|
| mjz |
| räknar med att de vettigare storstadsdistrikten kör över lantisarna som röstar på S :p |
|
|
| Akia |
| Nackdelen med storstadsdistrikten e att de bor en hel del gamlingar här oxå å dom röstar ju gärna på S av ren vana... så gör min mormor i alla fall. |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by mjz
räknar med att de vettigare storstadsdistrikten kör över lantisarna som röstar på S :p |
näh, de kommer ju alla rösta på mp :eyes:
|
|
|
| mjz |
hehe, på tal om mp tror jag dom kommer landa någonstans runt 6% när storstadsdistrikten räknats, men det gör inte mig speciellt mycket för då har vi redan ju en borgerlig regering förhoppningsvis :)
Det bor sossar överallt, de är överlägset största parti. |
|
|
| DjAviander |
SKADAT TAJTA RESULTAT!
För jämnt för min smak.. Sen vet jag inte vilket media jag ska lita pâ heller..
*Rött grönt rött grönt* Hoppas.. |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by mjz
hehe, på tal om mp tror jag dom kommer landa någonstans runt 6% när storstadsdistrikten räknats, men det gör inte mig speciellt mycket för då har vi redan ju en borgerlig regering förhoppningsvis :)
Det bor sossar överallt, de är överlägset största parti. |
Joo. Jag tycker att en kompis till mig sammanfatta läget om mp ganska bra: det är bra att mp tar upp miljöfrågor i riksdagen, men sen har mp fel svar på de frågorna :D
Ähh, enda skälet jag kollar på valgrejen i TV är för att det är en utmärkt pluggflykt. Fick ju inte ens rösta i riksdagsvalet... :thepirate |
|
|
| mjz |
| 1,1% övervikt för be blåa nu :) |
|
|
| zoric |
| För några minuter var det 0,4% övervikt för de blåa.. |
|
|
| reveal |
Spännande värre...
Nån som vet hur det ligger till med förtidsröster? Är de som kommit in, låt säga tom i förrgår, medräknade i dagens resultat, eller kommer alla förtidsröster som en stor klump på onsdag? |
|
|
|
|