return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 
Riksdagsvalet 2006 (pg. 10)
View this Thread in Original format
Vizay
alliansledning so far med 2%.
Imponerande om siffrorna står sig, dock är detta bara baserat på SVT's vallokalsundersökning.

Ser dock bra ut so far men vi får se senare ikväll :)
ScuL
live utveckling:

http://svt.se/webbproduktioner/Val0...js/riksdag.html

mindre lovande än i prognosen kl 20. just nu men det är ändå ett bra läge :)
Akia
Ser ut att bli en riktig rysare :eek: ! Hörde att de kanske inte blir avgjort fören på onsdag...:nervous:
mjz
räknar med att de vettigare storstadsdistrikten kör över lantisarna som röstar på S :p
Akia
Nackdelen med storstadsdistrikten e att de bor en hel del gamlingar här oxå å dom röstar ju gärna på S av ren vana... så gör min mormor i alla fall.
cviper
quote:
Originally posted by mjz
räknar med att de vettigare storstadsdistrikten kör över lantisarna som röstar på S :p

näh, de kommer ju alla rösta på mp :eyes:

mjz
hehe, på tal om mp tror jag dom kommer landa någonstans runt 6% när storstadsdistrikten räknats, men det gör inte mig speciellt mycket för då har vi redan ju en borgerlig regering förhoppningsvis :)

Det bor sossar överallt, de är överlägset största parti.
DjAviander
SKADAT TAJTA RESULTAT!

För jämnt för min smak.. Sen vet jag inte vilket media jag ska lita pâ heller..

*Rött grönt rött grönt* Hoppas..
cviper
quote:
Originally posted by mjz
hehe, på tal om mp tror jag dom kommer landa någonstans runt 6% när storstadsdistrikten räknats, men det gör inte mig speciellt mycket för då har vi redan ju en borgerlig regering förhoppningsvis :)

Det bor sossar överallt, de är överlägset största parti.

Joo. Jag tycker att en kompis till mig sammanfatta läget om mp ganska bra: det är bra att mp tar upp miljöfrågor i riksdagen, men sen har mp fel svar på de frågorna :D

Ähh, enda skälet jag kollar på valgrejen i TV är för att det är en utmärkt pluggflykt. Fick ju inte ens rösta i riksdagsvalet... :thepirate
mjz
1,1% övervikt för be blåa nu :)

zoric
För några minuter var det 0,4% övervikt för de blåa..
reveal
Spännande värre...
Nån som vet hur det ligger till med förtidsröster? Är de som kommit in, låt säga tom i förrgår, medräknade i dagens resultat, eller kommer alla förtidsröster som en stor klump på onsdag?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement