|
Riksdagsvalet 2006
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Tänkte att man kunde köra en undersökning på TA :) |
|
|
| ScuL |
"Får ej lov att rösta" :D
Hur som helst hoppas jag att det får bli minst ett parti i nya regeringen som vill ta Sverige framåt (dvs modernisera hela sjukvårdssystemet och äntligen byta ut kronan till ex.) :p
Det måste väl vara klart till alla att det gammla sociala systemet inte längre fungerar som det borde :) |
|
|
| Laszlo |
| Har ännu ingen aning så jag väntar med att rösta :) |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Har ännu ingen aning så jag väntar med att rösta :) |
wurd |
|
|
| montana |
| hellre stryper jag mig själv än att rösta blått men va fan, sossarna har sugit på vara i makten. jag ska fan rösta på kalle anka partiet |
|
|
| Jeremy H |
| Linda Rosing ftw! :wtf: |
|
|
| jofawe |
Åsiktsregistrering är förbjudet i sverige ;)
Men jag sticker inte under stolen med att jag röstar på Folkpartiet. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by jofawe
Åsiktsregistrering är förbjudet i sverige ;)
|
hmm... men sidan finns i Kanada :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by ScuL
hmm... men sidan finns i Kanada :D |
1-0 till scul :)
Men teoretiskt sett - borde det då inte vara förbjudet att överhuvudtalet uttala sig på forum och diverse andra ställen eftersom allt ju finns lagrat i en databas? |
|
|
| Akia |
| Demokrati i all ära men det är näst intill omöjligt att genomföra några förändringar. Jag röstar på Kungen. |
|
|
| SMC |
| Det är omoraliskt att rösta, därför bör en god människa avstå. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SMC
Det är omoraliskt att rösta, därför bör en god människa avstå. |
Vad menar du? |
|
|
|
|