|
Riksdagsvalet 2006 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Akia |
| Dom e medräknade, de som kommer på onsdag e dom röster som kommer från utlandssvenskar. |
|
|
| mjz |
Känns ju löjligt om förtidsrösterna ska räknas efteråt tillsammans med poströsterna, men det är möjligt.
Hur som helst känns valet klart nu, in med flinten nu så han kan förklara valet avgjort. :) |
|
|
| Akia |
| Blir visst biltullar :sadgreen: |
|
|
| zoric |
| Skräp :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Laszlo |
yaaay!
Reinfeldt ftw :) |
|
|
| jofawe |
vilken kväll!
Person avgår, Reinfelt in..
Jag gillar inte att centern har sån stor plats bara, de kommer vara de nya miljöpartiet, partiet ingen vill ha kvar pga all skit de hittar på.
Vi kommer inte se några direkta förändringar, men inom ett år kommer vi nog märka av det, på gott och ont! |
|
|
| Laszlo |
| Hade den där jävla bumbibjörnen Persson avgått för en vecka sedan hade det sett helt annorlunda ut, då hade jag röstat på sossarna iår igen. Nu var det hög tid för ett maktskifte...Reinfeldt har inte alltid alla hästar hemma han heller, men dock någon mer än Persson. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by jofawe
maktskifte! |
:D äntligen förändrar det något .. haha... svenskar och deras trygghet :) |
|
|
|
|