|
Riksdagsvalet 2006 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Jeremy H |
Frågorna, och testet i allmänt, var lite konstigt utformade, som vanligt i såna här tester :)
Men fick samma ordning som dig iaf mjz..
M 66%
FP 63%
C 56%
KD 52%
S 44%
MP 28%
V 24% |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Folk som tror att det blir förbättringar bara för att högern vinner lurar sig själva bara. |
hmm. det finns inget högerparti i Sverige.
även de som kännslomässigt verkar höger i Sverige är inga riktiga högerpartier. det mest extrema som Sverige har är centrumdemokratiskt på en Europäisk skåla !
-edit-
har gjort testet.. kul att testa som icke-svenne :)
M 58%
FP 50%
C 44%
KD 44%
S 30%
MP 26%
V 21%
fick jag |
|
|
| Vizay |
gjorde också testet :)
FP 69%
M 67%
C 54%
KD 50%
MP 35%
V 25%
S 23%
Intressant att vänstern hamnade före sossarna för min del men då ska man kanske komma ihåg också att åsikter om ledarna i fråga inte tas med i beräkningen :p |
|
|
| Vizay |
jag har aldrig gillat bodström och hans planer för hur man ska sätta stopp för olika typer av brottslighet.
Får han vara med och bestämma för länge så kommer ordet "privatliv" vara en historisk term som vi suktar efter men knappt minns vad den innebär... |
|
|
| Akia |
Har lessnat på politik men tester e alltid kul...(!)
M 66%
FP 59%
C 58%
KD 56%
MP 24%
V 16%
S 14%
...jag verkar lite högerhänt. Märkligt med Krist Demokraterna, jag e ju hedning! :p |
|
|
| SMC |
| quote: | | What are your feelings towards big brother? :disbelief |
I hate him. :nervous:
| quote: | | YOU MUST LOVE HIM! It is not enough to obey him, you must love him. :whip: |
|
|
|
| Dj P.A! |
| Skönt att se att de flesta "trancefolk" har samma politiska sympati som jag. Tyvärr lär vi få spö i valet igen. Detta land är som "Inkilat" på sossetänk så att det är tragiskt. Vi får nog vänta på tronskifte tills dess att alla 40 talister är borta... |
|
|
| AC. |
KD 48%
C 43%
MP 40%
S 39%
M 37%
V 35%
FP 35%
Speglar förhållandevis mina åsikter rätt bra. Är hur som helst tveksam till om jag ska rösta på ett parti i huvudtaget eller lamna in den vita papperlappen i detta valet också.
Bodström har jag nog avskytt från dag ett. Svårt att förstå att han sitter där han gör, som ensam Moderat i en Socialistisk regering. |
|
|
| ExOn |
| Skrämmande att se så många röstar på Moderaterna. |
|
|
| ExOn |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Folk som tror att det blir förbättringar bara för att högern vinner lurar sig själva bara. |
Så sant.
Fria tjänster över gränserna gör mig illa till mods.
Vad stoppar företagen att hyra in Polsk eller något annat lands arbetare för hälften av vad det kostar att hyra svenska arbetare. |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by ExOn
Så sant.
Fria tjänster över gränserna gör mig illa till mods.
Vad stoppar företagen att hyra in Polsk eller något annat lands arbetare för hälften av vad det kostar att hyra svenska arbetare. |
Ja, hemskt. Mer protektionism, tack. :nervous: |
|
|
|
|