|
Riksdagsvalet 2006 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| SMC |
| Titta på den skrämmande planekonomi-kurvan. :nervous: |
|
|
| mr_fisken |
| Vad gör jag om jag vill rösta på moderaterna men är emot biltullar? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Vad gör jag om jag vill rösta på moderaterna men är emot biltullar? |
Då röstar du på Moderaterna och sedan röstar du nej i folkomröstningen om biltullar... |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Aendy
Då röstar du på Moderaterna och sedan röstar du nej i folkomröstningen om biltullar... |
Jo precis men räcker det? är dom skyldiga att följa reslutat i folkomröstningen av biltullarna? |
|
|
| Akia |
| Nä, den omröstningen är bara vägvisande. Men man blir ju inte så populär som regering om man går imot sitt folk. :p |
|
|
| reveal |
| Då har jag röstat, skönt att inte vara tvungen att göra det en viss dag :) |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by reveal
Då har jag röstat, skönt att inte vara tvungen att göra det en viss dag :) |
Mja, röstade för typ 2 veckor sen jag :) Inga köer eller annat jobbigt! |
|
|
| Jeremy H |
| Nervöst idag! :nervous: |
|
|
| DjAviander |
När presenteras utgângen? :nervous:
Lessen att jag inte följt upp mitt förra inlägg, har inte haft tid. |
|
|
| mjz |
Man brukar ha en ganska bra bild om hur det går om ett par timmar.
Var och röstade precis, nu har dom 4 år på sig att fixa så man kan rösta online nästa gång. |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by ScuL
finns det nånstans man kan se det på nätet ? :) |
skulle tro att du kan gå in på svt.se eller tv4.se så har dom allt möjligt om valet i form av video, ljud, text och superfina diagram. :p |
|
|
|
|