|
U werkt: basic info (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Lolo |
bertn, denk je dak da voor het geld doe?? Anders was ik er al lang mee gestopt zenne!!
Ik zit hier ni te klagen ter info. Mah kwou het eens zeggen tegen degene die denken dat het allemaal easy money is in die business
L. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Huidige job: niet voor publicatie
|
ooooh geheime dienst eh...sjiiiek |
|
|
| Antony |
| denk eerder zwartwerk :toothless |
|
|
| whuke |
| quote: | Originally posted by pooley
Echt achterlijk wijf, bekke gefrustreerd?
Ja ge hebt uw territorium proberen te verdedigen maar tlukt niet goed.
Cut the ing crap. We got the point, tis niet meer grappig. |
Moekeskindje... ga bij mama aan de tiet gaan hangen! :whip: |
|
|
| whuke |
Naam: Michael
Huidige job: vrachtwagenbestuurder 40ton DHL
Vorige job: vrachtwagenbestuurder 40ton LDH
Eerste job: autotechnieker Toyota
Studies: garagehouder - hersteller
Vervoersmiddel: Scania V8 530pk
Woonplaats: Oostakker vlak bij Gent
Werkplaats: on the highway
Werkmateriaal: scania V8 530 pk en een paar handschoenen
Werkrooster: variabele dagen tussen 4u en 21u + zaterdag vrachtwagen gaan wassen
Extra: elke dag 1 maaltijdcheque
En dit allemaal voor ongeveer 2000 euro per maand |
|
|
| Bertn |
met alle respect lolo, maar ben je dan wel goed bezig? een vriend van mij is een opkomend talent, heeft wereldwijd echt nog niks gepresteerd, maar verdient deze maand wel al 700 euro door 2 optredens in de Silo te geven...
En ik hoorde dat producers als Jonas Steur toch ook goed kunnen leven van hun producerjob, terwijl jij toch pakken meer produced? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Bertn
met alle respect lolo, maar ben je dan wel goed bezig? een vriend van mij is een opkomend talent, heeft wereldwijd echt nog niks gepresteerd, maar verdient deze maand wel al 700 euro door 2 optredens in de Silo te geven...
En ik hoorde dat producers als Jonas Steur toch ook goed kunnen leven van hun producerjob, terwijl jij toch pakken meer produced? |
Ik denk dat het verschil tussen dj'ing en producing erg groot is op't gebied van geld verdienen. Jonas mag er dan wel van kunnen leven, maar is dat zonder het dj'en ook nog zo? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik denk dat het verschil tussen dj'ing en producing erg groot is op't gebied van geld verdienen. Jonas mag er dan wel van kunnen leven, maar is dat zonder het dj'en ook nog zo? |
Idd, u hit the nail on the head. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bertn
met alle respect lolo, maar ben je dan wel goed bezig? een vriend van mij is een opkomend talent, heeft wereldwijd echt nog niks gepresteerd, maar verdient deze maand wel al 700 euro door 2 optredens in de Silo te geven...
En ik hoorde dat producers als Jonas Steur toch ook goed kunnen leven van hun producerjob, terwijl jij toch pakken meer produced? |
Lees ook dat lolo het grootste deel weer investeert he... |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Bertn
met alle respect lolo, maar ben je dan wel goed bezig? een vriend van mij is een opkomend talent, heeft wereldwijd echt nog niks gepresteerd, maar verdient deze maand wel al 700 euro door 2 optredens in de Silo te geven...
En ik hoorde dat producers als Jonas Steur toch ook goed kunnen leven van hun producerjob, terwijl jij toch pakken meer produced? |
die 700 is ook niet netto he |
|
|
| Bertn |
jullie hebben allemaal een punt:p
maar dan nog lijkt 900 euro verschrikkelijk weinig voor een van de leading trance producers:) |
|
|
| anke |
| ja met 900 euro per maand ga je geen villa zoals regi zetten :D |
|
|
|
|