|
U werkt: basic info (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Nyah
Binnenkort verhuis naar C7, 4e verdiep. |
Daar was m'n stage dus. Verhuist 't internet team naar daar, of ga je daar iets anders doen? |
|
|
| Gladius |
| mooi zo Zehra! =) |
|
|
| Zehra |
Thanks iedereen.
Ik heb deze voormiddag mijn opzeg gegeven en ik moet zeggen: ze hebben 't hier keigoed opgenomen. Maar ik heb op 't juiste moment mijn opzeg gegeven. Gisteren heeft er hier iemand van een andere dienst, waarvan ze keihoge verwachtingen hadden, blijkbaar ook met dezelfde argumenten als mij zijn opzeg gegeven. Hij was vorig maand ofzo nog gepromoveerd. En mijn baas zei nog tegen mij: "dit bedrijf hier en high potentials... das gene goeie combinatie." Ze weten 't dus zelf ook. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Me = happy boyfriend :) |
|
|
| The_G0dfather |
| rij die ford maar niet in frieten :toothless |
|
|
| C.E.U.N.E.N |
| Toch maar niet te veel blind staren op die voordelen als een bedrijfswagen, gsm, internet thuis, laptop. Geloof maar niet dat ze dat voor niets geven. Voor die auto betaal je sowieso 250€/maand. Laptop en internet thuis is voor 's avonds thuis te werken. Als je dat niet doet, beginnen ze te morren dat ze je zoveel geven, en dat je daarvoor wel eens iets mag voor doen. 38 uren per week werken vind je bijna nergens meer. Je moet tegenwoordig heel flexibel zijn. Dat zijn mijn ervaringen. |
|
|
| TOR |
Atlas Copco zoekt momenteel een e-communicatiemedewerker.
Da's iets voor mij :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
Gisteren telefoon gekregen dat ik mag beginnen in Brussel Bij IMS Health. Aanbod van WES (in Assebroek) heb ik naast mij neergelegd.
Dinsdag mag ik mijn contract gaan tekenen :)
Naam: Joeri
Job: Data Analyst (IMS Health)
Studies: Handelsingenieur + International Marketing Management
Vervoersmiddel: VW Golf 2
Woonplaats: Bocholt, maar ik ben wel van plan om iets dichter in de buurt van Brussel te gaan zoeken
Werkplaats: Brussel
Werkmateriaal: ne pc ga ik al zeker gebruiken, de rest zal ik volgende week wel zien :p
Werkrooster: maandag t.e.m. donderdag van 8u/8u30 tot 17u/17u30, vrijdag gedaan om 16u
Extra: maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, bonus |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by TOR
Atlas Copco zoekt momenteel een e-communicatiemedewerker.
Da's iets voor mij :D |
Ik had die vacature ook doorgegeven aan Jasper :) |
|
|
| TOR |
Veel vacatures daar precies, vooral voor ingenieurs. Bedrijf in volle groei?
Als het bedrijf iets dichterbij was gelegen, had ik me iig zeker kandidaat gesteld voor die communicatiefunctie. :) |
|
|
| Moisture |
| Er zitten hier mensen uit Oostende :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
Ik had die vacature ook doorgegeven aan Jasper :) |
:toothless |
|
|
|
|