|
U werkt: basic info (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Let her take her medecin. Zij is gewoon hier om amok te make, ma niem heeft da door ;) |
Nogal ironisch van u komende.. |
|
|
| mellow_head |
| Oh ja, alsof ik hier de steuker ben :) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Oh ja, alsof ik hier de steuker ben :) |
Ge zit hier waarsch ni met als doel om amok te maken, maar gezien u uitspraken (nu en in het verleden) is het toch wel ironisch dat net gij dan een ander moet bekritiseren. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by RadiantB
lol, ik volgde die richting, maar ben gestopt en verdien nu +- 1900€ per maand (geen nachtwerk, geen ploegenwerk, geen weekendwerk, vaste uren)
en dat is mijn startloon, want ik ben net begonnen
:tongue2 |
Waar ben je aan de slag gegaan? |
|
|
| RadiantB |
Houtconstructie Wijckaert
Geen fabriekwerk, we worden altijd naar een werf gevoerd om oms daar uit te leven.
Bandwerk steekt keihard tegen, dus heb ik wel chance, zeker omdat mijn ploeg vol marginale zeveraars zit. (voetbal, vrouwen en zuipen, meer komt er niet uit :D )
En dat is toch een van de voorwaarden, om van een geslaagde job te spreken, heb ik mij hier laten vertellen.
Ik ben school ff kotsbeu, misschien over enkele jaren nog eens proberen. (possibly avondschool) |
|
|
| Tiger777 |
Dees zijn toch maar saaie rellen zenne. Waar is de goeie ouwe tijd gebleven...
Interessante cijfertjes van die lonen. Dierenartsen staan er niet op, lol, waarschijnlijk zitten die er zo zwaar onder dat het genant wordt :haha: |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Dees zijn toch maar saaie rellen zenne. Waar is de goeie ouwe tijd gebleven...
Interessante cijfertjes van die lonen. Dierenartsen staan er niet op, lol, waarschijnlijk zitten die er zo zwaar onder dat het genant wordt :haha: |
Die werken enkel in het zwart :p |
|
|
| Nyah |
Naam: Anja
Huidige job: Internet Project Engineer (Business Analyst)
Vorige job: /
Eerste job: Internet Project Engineer
Studies: Handelsingenieur met major en minor Technologie
Vervoersmiddel: Citroën C4
Woonplaats: Wilrijk (officieel nog Maasmechelen)
Werkplaats: Wilrijk
Werkmateriaal: laptop, white boards :D
Werkrooster: maandag t.e.m. vrijdag: starten tussen 7u30 en 8u45 / eindigen tussen 15u45 en 17u
Extra: gsm + gsmkosten, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques (, groepsverzekering vanaf 25 jaar), 30 verlof dagen + op te nemen overuren, dagvergoedingen voor iedere dag in het buitenland |
|
|
| Wildfir3 |
Naam: Steven
Huidige job: Helpdesk medewerker PC Banking bij Fortis (outsourced)
Vorige job: IT-medewerker bij AutoDistribution Belgium
Eerste job: zie vorige
Studies: Latijn-Wetenschappen, momenteel laatste jaar graduaat informatica in avondonderwijs (A1)
Vervoersmiddel: Fiets + trein
Woonplaats: Leuven
Werkplaats: Brussel
Werkmateriaal: 2 PC's en 1 Digipass :D
Werkrooster: Variabel... meestal 8u00-16u30, maar soms ook 12u-20u, en één keer per maand een zaterdag
Extra: Groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, en iets minder dan 10 euro per dag maaltijdvergoeding. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Naam: Steven
Huidige job: Helpdesk medewerker PC Banking bij Fortis (outsourced)
Vorige job: IT-medewerker bij AutoDistribution Belgium
Eerste job: zie vorige
Studies: Latijn-Wetenschappen, momenteel laatste jaar graduaat informatica in avondonderwijs (A1)
Vervoersmiddel: Fiets + trein
Woonplaats: Leuven
Werkplaats: Brussel
Werkmateriaal: 2 PC's en 1 Digipass :D
Werkrooster: Variabel... meestal 8u00-16u30, maar soms ook 12u-20u, en één keer per maand een zaterdag
Extra: Groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, en iets minder dan 10 euro per dag maaltijdvergoeding. |
iee ste hoe was de congé :toocool: |
|
|
| Wildfir3 |
joooooo... ja alles tiptop eh :)
Allez, tis te zeggen: in Malta valt niet ZO veel te beleven, maar genoeg om een weekje te vullen, dus was heel erg fijn.
pics @ http://malta.hapje.be :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Die werken enkel in het zwart :p |
Nee ze, ge denkt da gewoon omdat ze gaan doppen, maar feitelijk zitten ze gewoon hele dagen in hun tuin te niksen :p |
|
|
|
|