|
U werkt: basic info (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| ah thanks, alles bij elkaar. ik ga normaal op al die sites afzonderlijk lezen. ben wel op de hoogte van wat er in de wereld gebeurt. :) |
|
|
| Real |
Pak een wapen mee naar je werk Z. Iedereen die je scheef bekijkt kan je op een kogeltje trakteren!
Ik zou dat zo doen in elk geval. :happy2: |
|
|
| Zehra |
Morgen is mijn laatste dag hier. Laatste keer keihard vervelen. Blij!
| quote: | Originally posted by Real
Pak een wapen mee naar je werk Z. Iedereen die je scheef bekijkt kan je op een kogeltje trakteren!
|
Ik heb me nog kunnen inhouden. :) :) :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Morgen wel cake voor de collega's! (met laxeermiddel erin) |
|
|
| Den Backer |
Morgenmiddag stop ik ook ze, BBQ & booz voor gans de firma..
3 weekjes verlof.. :toocool: |
|
|
| C.E.U.N.E.N |
| quote: | Originally posted by Zehra
vandaag is de laatste werkdag van de collega waar ik 't meeste mee overeenkom. ze heeft 2,5 weken verlof, ik moet na deze week nog 2 weken hier zitten (:() dus is dit onze laatste werkdag samen. niet zo fijn want zij vertelde af en toe nog eens iets grappig. nu moet ik hier 2 weken uitzitten with those bitches :whip: en mijn übersaaie job.
een nieuwe dag, en weeral 8u vervelen! leuk :o |
Het rustig hebben en geld verdienen, meer moet dat niet zijn. Heb je liever "een uitdagende job" met de bijhorende overuurtjes? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ga weg, Toni. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ga weg, Toni. |
Echt hé, CygnusX kan meteen zijn harde hand laten zien.
Alle post bij die kerel zijn zo tony/mellowhead/anke/... , het is wachten tot de pillekes zijn uitgewerkt en de echt irriterende post er weer aankomen. Geen kansen meer geven!
en om ontopic te blijven:
| quote: | Originally posted by MikeVee
Lap, ook in dit topic val ik uit de boot.
In juni eindelijk afgestudeerd, maar nog niet eens de moeite gedaan om werk te zoeken. :o Eerst nog wat profiteren van de vakantie :D
Enfin, ik zal het hier maar invullen:
Naam: Michael
Huidige job: geen
Vorige job: geen
Studies: professioneel bachelor chemie (=graduaat chemie)
Vervoersmiddel: Nissan Primera
Woonplaats: Wilsele (Leuven)
Werkplaats: Nergens |
na een jaar vakantie nog steeds niet achter werk gezocht :o ;
ach misschien over een maand ofzo :toothless |
|
|
| Lolo |
| quote: | Originally posted by _Jedi
^Proficiat Z! :)
Ohla dees had ik nog niet ingevuld zie..
Naam: Jan
Huidige job: Bediende-Verkoper bij Colruyt in Sint-Pieters-Leeuw
Vorige job: Tegelverkoper (niks voor mij geweest) bij BrukomTegel
Eerste job: Magazijnier bij PB-Papier in Lembeek (Halle)
Studies: vanalles e wat maar niks deftig
Vervoersmiddel: Auto -> Alfa Romeo 147 Impression
Woonplaats: Ninove
Werkplaats: Sint-Pieters-Leeuw (Naast Anderlecht)
Werkmateriaal: euhm .. een Symbol, nen bok (zo een electrische transpalet hé) een doltec, een dolpay, TP, en klanten (vervelende ook)
Werkrooster: maandag t.e.m. zaterdag: afwisselende uren van 6u tot 21u, afwisselende vrije dagen ertussen in (anti-sleur)
Extra: Overuren genoeg gelukkig zelden of nooit op feestdagen/zondagen (houden zo!) |
ben al 2 keer langsgeweest maar jij was er blijkbaar ni. Kweeookni hoe je eruit ziet...
Grtjs
L. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by MikeVee
na een jaar vakantie nog steeds niet achter werk gezocht :o ;
ach misschien over een maand ofzo :toothless |
Heb je een zinnig uitleg voor je jaartje thuis? Ik was 6m na mijn afstuderen nog aan 't solliciteren en toen kreeg ik al lastige vragen voorgeschoteld: "en wat heb je in dat half jaar gedaan??? :o" op zo een neerbuigende manier en op zo een toon van: "gij luierik, gij wilt niet werken..." :rolleyes: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Zehra
Heb je een zinnig uitleg voor je jaartje thuis? Ik was 6m na mijn afstuderen nog aan 't solliciteren en toen kreeg ik al lastige vragen voorgeschoteld: "en wat heb je in dat half jaar gedaan??? :o" op zo een neerbuigende manier en op zo een toon van: "gij luierik, gij wilt niet werken..." :rolleyes: |
Buiten dat ik een jaar vakantie wou heb ik daar geen zinnig antwoord op. :o
Maar doordat de vraag naar mensen die chemie gestudeerd hebben veel groter is dan het aanbod (zowel op hogeschool niveau als middelbaar is er zo weinig interesse dat vele scholen ermee gestopt zijn/afbouwen om er mee te stoppen) zal ik geen maanden hoeven te solliciteren.
Zowat elke dag bellen de interimbureau's me op, vandaag alweer 2, die mij proberen te overtuigen om voor hun te komen werken. Dat zijn dan meestal wel niet de topjobs, maar goed genoeg voor mij om een paar jaar te doen. Ik heb toch liever een minder stressvolle job in de buurt, ook al betalen die dan wat minder. |
|
|
|
|