return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
U werkt: basic info (pg. 5)
View this Thread in Original format
christina
quote:
Originally posted by anke
de euro is 10 jaren geleden of zo ingevoerd


amai tellen kan ze ook al!
anke
zoveel verschil zit daar niet in blijkbaar
en van universitairen word meer verwacht
anke
quote:
Originally posted by christina
amai tellen kan ze ook al!


daar is ze weer :rolleyes:
ga blokken aan je 2de diploma waar je niets mee zijt
christina
quote:
Originally posted by anke
en van universitairen word meer verwacht


sorry, zoiets kan ik ni laten staan:(
is da nu zo moeilijk? een dt-regel?
Real
anke hang de retard eens niet uit.
anke
ik hecht daar geen belang aan op dees forum
hoe zielig ben jij wel niet om je daar aan te ergeren
voor mij heb je definitief afgedaan. telkens maar viseren op mij.
het is te begrijpen dat ze je hier moe zijn
anke
quote:
Originally posted by Real
anke hang de retard eens niet uit.


doe ik niet
als ik zeg dat euros 10 jaren geleden of zo zijn ingevoerd dan is het toch niet van belang dat ik dat ga opzoeken en juist berekend
domineesje
quote:
Originally posted by Loraine
Juist ja.... de EURO is anno 2006 nog niet ingevoerd in België ?!? :disbelief

Enfin....na 11 jaar verpleegkundige spelen had ik het echt wel gezien aan het bed hoor. Er gaat voor mij niks boven een kantoorbaan: reguliere werktijden, elk weekend vrij (feesten) etc etc....
Dan maar een zogenaamde "saaie" baan.. :thepirate


Loes, je leest ook diagonaal zeker
quote:
(cijfers zijn ten tijde vd BEFkes)
;)
domineesje
quote:
Originally posted by anke
doe ik niet
als ik zeg dat euros 10 jaren geleden of zo zijn ingevoerd dan is het toch niet van belang dat ik dat ga opzoeken en juist berekend


Het is al ver van je bed show bij u


quote:
Originally posted by anke
daar is ze weer :rolleyes:
ga blokken aan je 2de diploma waar je niets mee zijt


slaag verdien je :whip:
christina
quote:
Originally posted by anke
het is te begrijpen dat ze je hier moe zijn


en u ni?

domineesje
quote:
Originally posted by christina
en u ni?


Ik wist niet dat we Real of Christina (het is me niet duidelijk) moe zijn, heb iets gemist of zo?
Config
ola, da gaat hier precies hard :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement