|
U werkt: basic info (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by anke
de euro is 10 jaren geleden of zo ingevoerd
|
amai tellen kan ze ook al! |
|
|
| anke |
zoveel verschil zit daar niet in blijkbaar
en van universitairen word meer verwacht |
|
|
| anke |
| quote: | Originally posted by christina
amai tellen kan ze ook al! |
daar is ze weer :rolleyes:
ga blokken aan je 2de diploma waar je niets mee zijt |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by anke
en van universitairen word meer verwacht |
sorry, zoiets kan ik ni laten staan:(
is da nu zo moeilijk? een dt-regel? |
|
|
| Real |
| anke hang de retard eens niet uit. |
|
|
| anke |
ik hecht daar geen belang aan op dees forum
hoe zielig ben jij wel niet om je daar aan te ergeren
voor mij heb je definitief afgedaan. telkens maar viseren op mij.
het is te begrijpen dat ze je hier moe zijn |
|
|
| anke |
| quote: | Originally posted by Real
anke hang de retard eens niet uit. |
doe ik niet
als ik zeg dat euros 10 jaren geleden of zo zijn ingevoerd dan is het toch niet van belang dat ik dat ga opzoeken en juist berekend |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Loraine
Juist ja.... de EURO is anno 2006 nog niet ingevoerd in België ?!? :disbelief
Enfin....na 11 jaar verpleegkundige spelen had ik het echt wel gezien aan het bed hoor. Er gaat voor mij niks boven een kantoorbaan: reguliere werktijden, elk weekend vrij (feesten) etc etc....
Dan maar een zogenaamde "saaie" baan.. :thepirate |
Loes, je leest ook diagonaal zeker | quote: | | (cijfers zijn ten tijde vd BEFkes) | ;) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by anke
doe ik niet
als ik zeg dat euros 10 jaren geleden of zo zijn ingevoerd dan is het toch niet van belang dat ik dat ga opzoeken en juist berekend |
Het is al ver van je bed show bij u
| quote: | Originally posted by anke
daar is ze weer :rolleyes:
ga blokken aan je 2de diploma waar je niets mee zijt |
slaag verdien je :whip: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by anke
het is te begrijpen dat ze je hier moe zijn |
en u ni? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by christina
en u ni? |
Ik wist niet dat we Real of Christina (het is me niet duidelijk) moe zijn, heb iets gemist of zo? |
|
|
| Config |
| ola, da gaat hier precies hard :) |
|
|
|
|