|
U werkt: basic info
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
Naam: Frederik
Huidige job: ICT Servicedesk manager Schering Benelux
Vorige job: Trainer Proximus Contact Center
Eerste job ICT Supervisor Belgacom ADSL
Studies: kandidatuur handelsingenieur + graduaat informatica
Vervoersmiddel: trein of Seat Leon (of pool-wagen VW Golf)
Woonplaats: Heverlee (Leuven)
Werkplaats: Diegem (Machelen)
Werkmateriaal: (laptop) HP Compaq nc6220
Werkrooster: maandag t.e.m. vrijdag: starten tussen 7u30 en 9u / eindigen tussen 16u15 en 18u
Extra: maandelijks paar dagen Amsterdam, regelmatig Berlijn, soms migraties tijdens weekend |
|
|
| TOR |
Naam: Kevin
Huidige job: Medewerker Customer Service Thomas Cook Belgium
Vorige job: -
Eerste job zie hierboven (langdurige job that is, ik reken geen vakantiewerk)
Studies: Vertaalkunde Frans/Spaans
Vervoersmiddel: Seat Córdoba 1.4
Woonplaats: Sint-Kruis (Brugge)
Werkplaats: Zwijnaarde (Gent)
Werkmateriaal: Alles bevindt zich op het werk (Pc, brochures, ...)
Werkrooster: Maandag t.e.m. vrijdag + enkele zaterdagen in het hoogseizoen: starten tussen 8.30u en 9.30u / eindigen tussen 17.00u en 18.00u
Extra: Depressiviteit ten top :toothless |
|
|
| FUSyke |
Naam: Kristof
Huidige en eerste job: Verpleegkundige in Woon- en Zorgcentrum Kanunnik Triest
Studies: Verpleegkunde A2
Vervoersmiddel: Peugeot 307
Woonplaats: Overmere/Wetteren
Werkplaats: Melle
Werkmateriaal: Mijn handen en rug. Een schoon wit werkpakske :)
Werkrooster: Vroeg (6u30 - 15u) en laat (12u45 - 21u15). En één weekend op de 2 werken.
Extra: Maaltijdcheques en een ijsje als het te warm is:p |
|
|
| CygnusX |
Naam: Benny
Huidige job: Programmeur/Research & development bij M-Soft in Overpelt
Vorige job: -
Eerste job: -
Studies: Licentiaat/Master Informatica
Vervoersmiddel: met de fiets
Woonplaats: Neerpelt
Werkplaats: Overpelt
Werkmateriaal: (laptop) ne Dell
Werkrooster: maandag tot vrijdag van 8u tot 17u
Extra: gratis frisdrank op werkvloer :D, +/- 38 verlofdagen per jaar |
|
|
| MikeVee |
Lap, ook in dit topic val ik uit de boot.
In juni eindelijk afgestudeerd, maar nog niet eens de moeite gedaan om werk te zoeken. :o Eerst nog wat profiteren van de vakantie :D
Enfin, ik zal het hier maar invullen:
Naam: Michael
Huidige job: geen
Vorige job: geen
Studies: professioneel bachelor chemie (=graduaat chemie)
Vervoersmiddel: Nissan Primera
Woonplaats: Wilsele (Leuven)
Werkplaats: Nergens |
|
|
| Xilver |
Beetje raar topic ook nu :) Aangezien ik juist een halfuur geleden een contract heb getekend bij een nieuwe firma.
Naam: Tom
Huidige job: Portal Web Master bij Belgacom Skynet
Volgende job: Multimedia Programmeur bij Atomik Studios (www.atomik.be), contract juist getekend, morgen opzeg geven bij Skynet.
Extra: In bijberoep ben ik ook zelfstandig multimedia developer.
Vorige job: -
Eerste job: Skynet
Studies: Bachelor Multimedia -en Communicatietechnologie
Vervoersmiddel: Opel Astra GTC 1.7 CDTi 100pk
Woonplaats: Wilrijk
Werkplaats: Nu nog Evere, over een aantal weken Antwerpen
Werkmateriaal: Op Skynet: Een of ander Dell-beest, nog ni gecheckt wat daarin steekt. Thuis: AMD Athlon X2 4200+ Dualcore, 2GB Ram, GF7900GTX
Werkrooster: maandag t.e.m. vrijdag: starten tussen 8u en 10u / eindigen tussen 16u30 en 19u. Freelance: al de rest |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by TOR
Naam: Kevin
Huidige job: Medewerker Customer Service Thomas Cook Belgium
Vorige job: -
Eerste job zie hierboven (langdurige job that is, ik reken geen vakantiewerk)
Studies: Vertaalkunde Frans/Spaans
Vervoersmiddel: Seat Córdoba 1.4
Woonplaats: Sint-Kruis (Brugge)
Werkplaats: Zwijnaarde (Gent)
Werkmateriaal: Alles bevindt zich op het werk (Pc, brochures, ...)
Werkrooster: Maandag t.e.m. vrijdag + enkele zaterdagen in het hoogseizoen: starten tussen 8.30u en 9.30u / eindigen tussen 17.00u en 18.00u
Extra: Depressiviteit ten top :toothless |
nice job :d |
|
|
| Devilex |
Die Atomik Studio's zijn dat diegene die ook 3D animatiefilms maken?
Dacht dat er zo ergens een gekend bedrijf was in het Antwerpse |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Devilex
Die Atomik Studio's zijn dat diegene die ook 3D animatiefilms maken?
Dacht dat er zo ergens een gekend bedrijf was in het Antwerpse |
Dat doen ze, maar eerder als bedrijfspresentaties en zo. |
|
|
| Loraine |
Naam: Loraine
Huidige job: Intercedente bij EMC Medical Care in hartje Amsterdam (vanaf 01-01-07 net als Saar "account manager")
Vorige job: Gespecialiseerd Verpleegkundige (High Care, Neurologie/Neurochirurgie) bij div. academische en topklinische ziekenhuizen.
Eerste job ICTer bij Philips Communications & Processing Services (tegenwoordig: ATOS/Origin) in Eindhoven
Studies: Basisopleiding Intercedent (Artra), Verpleegkundige Vervolgopleiding Intensive Care Volwassenen, Verpleegkundige Vervolgopleiding Neurologie/Neurochirurgie (afstudeeronderwerp: verpleegkundige interventies bij dysfagie) , Verpleegkunde-A a/d HvU (afgestudeerd in de toepassingsmogelijkheden van informatiesystemen -ICT- in de zorg)
Vervoersmiddel: Openbaar vervoer (Maandtrajectkaart), vestigingsauto staat ter beschikking of meerijden met de directeur in zijn VW Passaat stationwagon :stongue:
Woonplaats: Leiden (Zuid-Holland)
Werkplaats: Amsterdam (Noord-Holland)
Werkmateriaal: Doorsnee (server)pc op werk, thuis n Toshiba laptop
Werkrooster: Vier dagen per week 8u-17:30. Vaste vrije dagen zijn tegengesteld aan die van Saar (Transara): De vrijdag en de daarop volgende maandag (dus tweemaal per maand opperlang weekend)
Extra: Transara als collega (heh ja....lekker klef,hahahha) :toothless |
|
|
| Devilex |
| Dit is dat andere bedrijf, wel geen lach denk ik om zulke dingen te maken. |
|
|
| Giesber |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Werkmateriaal: (laptop) ne Dell | En als ge het ooit tot directeur schopt krijgde een del ipv ne dell.
:gsmile: |
|
|
|
|