|
U werkt: basic info (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by FredNova
bla bla ... bij een Pharmaceutisch bedrijf... loon valt onder Paritair Comitee van Scheikunde... (mij hoor je dus niet klagen) |
same here :tongue2 |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by FredNova
Weer een topic naar de haaien?
|
Tis allemaal de schuld van ID&T!!! :whip: :whip: :whip:
:p
| quote: | Originally posted by FredNova
on-topic
je moet je als student niet blindstaren op die cijfers die er staan bij 'je eerste salaris'...
tis normaal dat je iets moet opbouwen, mijn brutoloon van 5 jaar geleden is niet meer te vergelijken met dat van nu
Ik werk dus sinds begin dit jaar als Informaticus bij een Pharmaceutisch bedrijf... loon valt onder Paritair Comitee van Scheikunde... (mij hoor je dus niet klagen) |
You lucky bastard :p |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Nee ze, ge denkt da gewoon omdat ze gaan doppen, maar feitelijk zitten ze gewoon hele dagen in hun tuin te niksen :p |
In dat geval moet gij geen les volgen, maar les geven :p |
|
|
| Dark Apostle |
Naam: Rafic
Huidige job: Bekister
Studies: Poging tot Medische Laboratorium Technieken en poging tot Toegepaste Psychologie.
Vervoersmiddel: Tram (momenteel)
Woonplaats: Antwerpen
Werkplaats: Antwerpen (Stadsfeestzaal) (momenteel)
Werkmateriaal: Hamer, bindtang, nagels, etc...
Werkrooster: maandag t.e.m. vrijdag: starten om 7.00 en gedaan om 16.30 (tenzij er overuren gedaan worden) |
|
|
| Kelly* |
Naam: Kelly
Huidige job: Baggage tracing agent
Vorige job: zelfde maar bij andere firma, ze hebben mij daar weggestolen met betere voorwaarden en loon :d
Eerste job: sterrenkunde geven in Planetarium van Brussel
Studies: Graduaat bedrijfsbeheer en Milieumanagement nu bezig met Webdesign
Vervoersmiddel: trein + Mitsubishi Carisma otto
Woonplaats: Antwerpen/Zutendaal
Werkplaats: Zaventem airport
Werkmateriaal: pc opt werk, baggage, ...
Werkrooster: Variabel... uren liggen altij ergens tussen 6u en 16u30 om te beginnen, eindigen ten laatste 01u, twee weekends per maand werken (wel dubbel betaald... dankuwel)
Extra: Groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, serieus veel shiftpremie, gratis vliegtuigtickets, korting op hotel en huurauto,... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Eerste job: sterrenkunde geven in Planetarium van Brussel
|
voor kids ;) |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by domineesje
voor kids ;) |
yupz, alles tss de 3 en 18 jaar.... en soms bejaarden |
|
|
| dj Zevan |
Naam: Sven
Huidige job: Kwaliteitsverantwoordelijke
Eerste job: Kwaliteitsmedewerker, zelfde bedrijf
Studies: Industrieel Ingenieur Chemie
Vervoersmiddel: voiture, peugot 206
Woonplaats: Hasselt
Werkplaats: Genk & Charleroi
Werkmateriaal: pc op werk, labomateriaal, hersenen
Werkrooster: 8u00 - 16u20 |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by domineesje
mjah met zo'n dochter die graag gsm's en kleren al 5 stap koopt, ge zou voor niet minder eh |
Echt achterlijk wijf, bekke gefrustreerd?
Ja ge hebt uw territorium proberen te verdedigen maar tlukt niet goed.
Cut the ing crap. We got the point, tis niet meer grappig. |
|
|
| Config |
^ quote anders nog iets van een week geleden :rolleyes:
waarvoor is dit nodig eigenlijk? als ge problemen hebt met domineesje praat dat dan uit via msn en niet via een nutteloze quote van een post van vorige week :o |
|
|
| pooley |
Naam: Frederik
Huidige job: Account Manager Verizon Business (Outsourced)
Vorige job: Helpdeskmedewerker ADSL Skynet op de 0900 (haai Fred :) )
Eerste job Vorige
Studies: Verscheidene pogingen tot ICT, nu 2de jaar avondschool marketing in Groep T Leuven (Steffy!)
Vervoersmiddel: Seat Leon 2007, stylance versie
Woonplaats: Hoeilaart
Werkplaats: Diegem (Machelen)
Werkmateriaal: PC, Phone
Werkrooster: Maandag en donderdag avondles dus van 9u tot 17u, de rest 9u tot 17.30 maar loopt regelmatig uit tot 19 à 20u.
Extra: The usual... |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Config
^ quote anders nog iets van een week geleden :rolleyes:
waarvoor is dit nodig eigenlijk? als ge problemen hebt met domineesje praat dat dan uit via msn en niet via een nutteloze quote van een post van vorige week :o |
Mijn excuses dat ik niet elke dag of elke week dit forumpje zit te lezen. |
|
|
|
|