|
U werkt: basic info (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
| Yup en lovin' it... gisteren brief gekregen van werkgever dat ik opslag krijg... k wist ni eens van iets :D |
|
|
| Bl@ckOut |
| Binnen een kleine 2 weken eindigt trouwens mijn interimcontract. Hopelijk wordt dit een vast contract :) |
|
|
| Kaidreas |
Naam: Dries
Huidige job: opleiding Sergeant in zedelgem of 'zedelhel' zoals ze zeggen
Vorige job: na opleiding soldaat in leopoldsburg ben ik naar 11de genie gegaan in burcht
Eerste job: Atelier wynants wonen. deuren, keukens, enz
Studies: houttechnieken, en 2jaar avondschool grafische vormgeving
Vervoersmiddel: trein
Woonplaats: Antwerpen
Werkplaats: Zedelgem
Werkmateriaal: Fnc, GP, minimi, MAG, enz
Werkrooster: van 5.45 tot 22.00
Extra: gratis rijbewijs C en de rest, kans om op missies te gaan, 80procent korting op openbaar vervoer, enz [/QUOTE] |
|
|
| Bl@ckOut |
Ah, verhuist naar Antwerpen?
btw:
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Werkrooster: van 5.45 tot 22.00
|
:nervous: |
|
|
| Kaidreas |
| mja ik ben er nu alleen int weekend. daar waar ik u ben tegengekomen, daar woon ik vlakbij. mja dat uurrooster is best vermoeiend, int weekend doe ik daarom ook bijna niets dan slapen |
|
|
| Bertn |
| amai, int leger, respect, ik zou het ni knn:) |
|
|
| Loraine |
Onlangs gepromoveerd tot Account Manager bij zelfde bedrijf waar ik vorig jaar gestart ben als intercedente.
Wel spannend zo'n nieuwe jobinvulling :nervous:
In ieder geval nog heel wat te leren, dus uitdagingen genoeg! |
|
|
| Kelly* |
| Ons zijn ze gisteren komen melden dat er 15 van de 19 die op onze afdeling werken zullen ontslagen worden wegens "economische redenen".... :( |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
Naam: Anja
Werkplaats: Wilrijk
|
Paar uur geleden mijn contract getekend bij Atlas Copco. We worden collega's met Anja. :gsmile: |
|
|
| _Jedi |
^Proficiat Z! :)
Ohla dees had ik nog niet ingevuld zie..
Naam: Jan
Huidige job: Bediende-Verkoper bij Colruyt in Sint-Pieters-Leeuw
Vorige job: Tegelverkoper (niks voor mij geweest) bij BrukomTegel
Eerste job: Magazijnier bij PB-Papier in Lembeek (Halle)
Studies: vanalles e wat maar niks deftig
Vervoersmiddel: Auto -> Alfa Romeo 147 Impression
Woonplaats: Ninove
Werkplaats: Sint-Pieters-Leeuw (Naast Anderlecht)
Werkmateriaal: euhm .. een Symbol, nen bok (zo een electrische transpalet hé) een doltec, een dolpay, TP, en klanten (vervelende ook)
Werkrooster: maandag t.e.m. zaterdag: afwisselende uren van 6u tot 21u, afwisselende vrije dagen ertussen in (anti-sleur)
Extra: Overuren genoeg gelukkig zelden of nooit op feestdagen/zondagen (houden zo!) |
|
|
| Lolo |
| quote: | Originally posted by _Jedi
^Proficiat Z! :)
Ohla dees had ik nog niet ingevuld zie..
Naam: Jan
Huidige job: Bediende-Verkoper bij Colruyt in Sint-Pieters-Leeuw
Vorige job: Tegelverkoper (niks voor mij geweest) bij BrukomTegel
Eerste job: Magazijnier bij PB-Papier in Lembeek (Halle)
Studies: vanalles e wat maar niks deftig
Vervoersmiddel: Auto -> Alfa Romeo 147 Impression
Woonplaats: Ninove
Werkplaats: Sint-Pieters-Leeuw (Naast Anderlecht)
Werkmateriaal: euhm .. een Symbol, nen bok (zo een electrische transpalet hé) een doltec, een dolpay, TP, en klanten (vervelende ook)
Werkrooster: maandag t.e.m. zaterdag: afwisselende uren van 6u tot 21u, afwisselende vrije dagen ertussen in (anti-sleur)
Extra: Overuren genoeg gelukkig zelden of nooit op feestdagen/zondagen (houden zo!) |
dan ga ik is afkomen he ;-)
L. |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Zehra
bij Atlas Copco. |
Kenneth (Moisture) werkt daar ook al een tijdje, een waar Beta-nest wordt dat daar :) |
|
|
|
|