|
U werkt: basic info (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by pooley
Mijn excuses dat ik niet elke dag of elke week dit forumpje zit te lezen. |
ge snapt mijn punt wel denk ik ;) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by pooley
Echt achterlijk wijf, bekke gefrustreerd?
Ja ge hebt uw territorium proberen te verdedigen maar tlukt niet goed.
Cut the ing crap. We got the point, tis niet meer grappig. |
ik moet de pooley ergens wel gelijk geven (ook al zou ik het ni op die manier verwoorden :p) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik moet de pooley ergens wel gelijk geven (ook al zou ik het ni op die manier verwoorden :p) |
alleen moet ie niet zeggen 'cut the crap' want der is al dagen niet meer over gesproken, das wat ik bedoelde ^^ |
|
|
| pooley |
YOu don't get it boy.
Nog is, elke comment van 'anke' = afgeven, op kappen en iedereen is vertrokken.
Snappie nu? |
|
|
| Config |
| weet best wel wat je bedoelt hoor ;) en nu ga ik er verder over zwijgen |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by pooley
en iedereen is vertrokken. |
:rolleyes: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by pooley
YOu don't get it boy.
Nog is, elke comment van 'anke' = afgeven, op kappen en iedereen is vertrokken.
Snappie nu? |
lol eikel!
:rolleyes: |
|
|
| Bertn |
 |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by pooley
Mijn excuses dat ik niet elke dag of elke week dit forumpje zit te lezen. |
Ge bedoelt dat ge om de 5 maand eens wa komt posten hier om de boel op stelten te zetten?
Als het u hier niet aanstaat blijf dan toch gewoon helemaal weg gast, u are getting boring :rolleyes: |
|
|
| Estuera |
Deels uit verveling en deels om terug ontopic te gaan ;)
Naam: Jonas
Huidige job: Zelfstandige ( producer en dj)
Vorige job: beetje vanalles, nog een tijdje als interim arbeider in wat fabrieken gestaan een jaarke
Eerste job: Zie huidige job, dit is m'n eerste 'echte job' nl ( doe het sowieso al sinds m'n 17e alleen verdiende het toen nog niet echt )
Studies: Diploma soundengineer, bedrijfsbeheercursusje
Vervoersmiddel: Seat Leon als ie eindelijk eens geleverd word :rolleyes:
Woonplaats: Hamont, ligt net niet in Nederland maar scheelt niet veel...
Werkplaats: De wereld ;) ( maar Hamont voor het studiowerk meestal ;) )
Werkmateriaal: pc + al die studio en dj zooi
Werkrooster: Onregelmatiger dan onregelmatig ;) ( heerlijk dus )
Extra: vanalles hehehe :crazy: I love this job |
|
|
| Ataraxya |
| quote: | Originally posted by Estuera
Seat Leon |
Bonito coche!:cool: |
|
|
| Ataraxya |
| quote: | Originally posted by pooley
Vervoersmiddel: Seat Leon 2007, stylance versie |
gij ook Fre, khad het nee gelezen, nice! |
|
|
|
|