return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 
U werkt: basic info (pg. 23)
View this Thread in Original format
Devilex
quote:
Originally posted by basd
Leuk bedrijf .. Hier in NL dan in ieder geval :)


Is ook daarom dat ik er voor gekozen heb ;)
basd
quote:
Originally posted by Devilex
Is ook daarom dat ik er voor gekozen heb ;)

Dat snap ik, collega :)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
Nu ja, dat eerste jaar bedrijfsmanagement was een overkoepelend jaar waarna je een bepaalde afstudeerrichting moest kiezen. Keuze uit: Recht, Logistiek, Verzekeringsrecht, Marketing, Boekhouden, ... Ik vond dat allemaal erg oninteressant, maar logistiek sprak me nog een beetje aan.


ik vond marketing anders wel enorm interessant en ook enorm gevarieerd als afstudeerrichting :)

maar natuurlijk wel niet makkelijk werk mee te vinden als starter
christina
quote:
Originally posted by MikeVee
Maar doordat de vraag naar mensen die chemie gestudeerd hebben veel groter is dan het aanbod (zowel op hogeschool niveau als middelbaar is er zo weinig interesse dat vele scholen ermee gestopt zijn/afbouwen om er mee te stoppen) zal ik geen maanden hoeven te solliciteren.


inderdaad, mijn zus is in juni afgestudeerd en werkt sinds één augustus in het bedrijf waar ze stage deed. ondertussen heeft ze ook al verschillende sollicitatiegesprekken met andere bedrijven gehad en krijgt ze nog altijd nieuwe aanbiedingen.

ge hebt dus een mooie toekomst:D
Zehra
proficiat real en devilex
Bertn
Woohoo, contract voor eerste job getekend:)

Huidige job: Account Manager (Spiritus)

Studies: Master Commwet + Master MTB

Vervoersmiddel: VW Golf V
Woonplaats: Gent/koekelare
Werkplaats: Wijgmaal + overal in WVL en OVL

Werkmateriaal: laptop, gsm, auto...
Werkrooster: maandag t.e.m. vrijdag van 8u30 tot 17u30 (+/-)
Extra: VW Golf(:D)+ tankkaart, gsm + abonnement, Laptop,...

en nog een vet loon ook, ik ben zeer tevreden :)
Push2005
Amai, direct al een auto :D nice.

Congrats :)

Wat moet je precies doen ?
Bertn
quote:
Originally posted by Push2005
Amai, direct al een auto :D nice.

Congrats :)

Wat moet je precies doen ?


tnx:)
Zorgen dat de bekendheid van een webbased softwareproduct voor de Immo-sector vergroot wordt in Oost-en Westvlaanderen. Dus af en toe een klant bezoeken, product voorstellen, en natuurlijk zoveel mogelijk contracten binnenslepen:) Soort van vertegenwoordigersfunctie dus
FredNova
quote:
Originally posted by Bertn
tnx:)
Zorgen dat de bekendheid van een webbased softwareproduct voor de Immo-sector vergroot wordt in Oost-en Westvlaanderen. Dus af en toe een klant bezoeken, product voorstellen, en natuurlijk zoveel mogelijk contracten binnenslepen:) Soort van vertegenwoordigersfunctie dus



nice :-)

denk dat die trouwens vroeger schuin over mijn deur in Heverlee zaten en recent naar Wijgmaal verhuisd zijn
Bertn
quote:
Originally posted by FredNova
nice :-)

denk dat die trouwens vroeger schuin over mijn deur in Heverlee zaten en recent naar Wijgmaal verhuisd zijn


Idd:)

massiveK
ook mijn eerste contract net getekend

Huidige job: Junior Trainee Lawyer bij Laga (Naast Delloite)

Studies: Licence en Droit UCL + Master na Master vennootschapsrecht KUB

Vervoersmiddel: een Corsa Enjoy
Woonplaats: Brussel
Werkplaats: Diegem
Werkmateriaal: laptop, gsm, wetboeken :D
Werkrooster: maandag t.e.m. vrijdag van 9 tot ??? zeker te laat
Extra: auto (Opel Corsa) + tankkaart, gsm + abonnement, extra verzekering, terugbetaling van de kosten van de balie enz.
lievez
Den deze ister ook aan begonnen gisteren...


Huidige job: Programmeur .NET bij Bloso in Brussel (Vlaamse Overheid)

Studies: Bachelor Toegepaste Informatica

Vervoersmiddel: Trein
Woonplaats: Oudegem (Dendermonde)
Werkplaats: Brussel Centraal
Werkmateriaal: laptop, boeken, ...
Werkrooster: maandag - vrijdag van 8h -h 9 tot 16h - 17h
Extra: Laptop, GSM, Verzekering, Korting op 't een en 't ander


Voor de moment ist nog redelijk ne warboel aangezien mijn beperkte ervaring/kennis met .NET.
Ma tis wel e redelijk interessant programma dat ze nu aant schrijven zijn. In den loop van den tijd zal ik wel mij stillekes
aan in het project werken :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 
Privacy Statement