return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
U werkt: basic info (pg. 6)
View this Thread in Original format
Antony
berekenen moet je da niet doen, "invoering euro" op google intikken en je ziet meteen dat dat 1 januari 1999 gebeurde, je zat er dus maar 2 jaar en paar maand naast.

voor de rest benk het hier ni zo aan het volgen... :) Extra studies kunnen nooit kwaad, al kan je best op tijd beginnen met geld verdienen ook. Elk jaar kost je behoorlijk veel, niet enkel aan studies maar ook aan loon dat je niet hebt. (Reken maar uit: stel elke maand 1000 euro, want je geeft thuis ook wat af als huur enz. = 36000 euro alsje 3 jaar verder studeert) Alsje zeker bent dat te recupereren op korte tijd door een zot inkomen alsje dan aan het werk gaat met een kar vol diplomas hou ik je niet tegen. Tenslotte plant iedereen zijn leven zelf in...
RadiantB
quote:
Tolk, vertaler 1.797 €


lol, ik volgde die richting, maar ben gestopt en verdien nu +- 1900€ per maand (geen nachtwerk, geen ploegenwerk, geen weekendwerk, vaste uren)
en dat is mijn startloon, want ik ben net begonnen

:tongue2
Loraine
quote:
Originally posted by Config
ola, da gaat hier precies hard :)


Catfight....moet voor jou toch wel bekend terrein zijn :toothless
FredNova
Weer een topic naar de haaien?

on-topic

je moet je als student niet blindstaren op die cijfers die er staan bij 'je eerste salaris'...
tis normaal dat je iets moet opbouwen, mijn brutoloon van 5 jaar geleden is niet meer te vergelijken met dat van nu

Ik werk dus sinds begin dit jaar als Informaticus bij een Pharmaceutisch bedrijf... loon valt onder Paritair Comitee van Scheikunde... (mij hoor je dus niet klagen)
Push2005
quote:
Originally posted by FredNova
Weer een topic naar de haaien?


Dit keer kanjet nie op mij steken :tongue2
Config
quote:
Originally posted by Loraine
Catfight....moet voor jou toch wel bekend terrein zijn :toothless


you bet ya ;)
mellow_head
quote:
Originally posted by anke
daar is ze weer :rolleyes:
ga blokken aan je 2de diploma waar je niets mee zijt



Lol wa voor een ing lompe hoer zijt gij :stongue: ik hoop da ze u omver rijden, serieus ik meen da:mad:
De Geert
quote:
Originally posted by Antony
berekenen moet je da niet doen, "invoering euro" op google intikken en je ziet meteen dat dat 1 januari 1999 gebeurde, je zat er dus maar 2 jaar en paar maand naast.


vanaf 1 januari 1999 bestond de euro enkel nog maar in girale vorm (cheques, overschrijvingen...), de eigelijke muntjes zijn ingevoerd op 1 januari 2002...:o

quote:
Burgerlijk ingenieur 2.520 €


ideaal :D
mooi om te beginne, eerst lekker spare en derna mooie dinge kope (huis, auto...)
domineesje
quote:
Originally posted by FredNova
Weer een topic naar de haaien?



Ging tenslotte nog altijd over werken :rolleyes:
domineesje
quote:
Originally posted by mellow_head
Lol wa voor een ing lompe hoer zijt gij :stongue: ik hoop da ze u omver rijden, serieus ik meen da:mad:


wat een verwijt

FredNova
quote:
Originally posted by Push2005
Dit keer kanjet nie op mij steken :tongue2


Ik zie u ook graag ;)
mellow_head
quote:
Originally posted by domineesje
wat een verwijt


Let her take her medecin. Zij is gewoon hier om amok te make, ma niem heeft da door ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement