|
Trance Energy 2007 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
Ideaal, tussen de Future en Mainstage is er geen eenrichtingsverkeer :) |
|
|
| Devilex |
| Die Futurestage is bijna zo groot als de main, ben eens benieuwd ;) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by domineesje
2 Kaartjes TE te koop, iemand?
25€/stuk |
Ze zijn de deur al uit, sorry voor de laatbeslissers :toothless
(het ondeugende kwam ineens op) |
|
|
| Gladius |
22:00 - 23:15 Menno / Phynn, pfff kloterij seg, die 2 samen
:( :( :whip:
23:15 - 00:30 Sander Van Doorn/Mark Norman, dno...
00:30 - 1:45 Schulz en mss even langs Devant gaan
1:45 - 3:00 Rank 1
3:15 - 4:30 Gareth Emery!!! spijtig, ik wil Bobina ook wel horen =<
05:45 nog rap wat Johan Gielen fans uitlachen en dan huiswaarts! |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
Ik ken iemand die nog meewil, hij heeft al kaart voor TE, is dat nog mogelijk ? Devilex ? Betalen voor de bus is geen probleem
Het is erg dringend dus...:) |
|
|
| Movider |
Ik ben dus degene die nog meewil (blijkbaar had ik hier nog een account)
Hopelijk valt er iets te regelen
Greets Bjorn |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Movider
Ik ben dus degene die nog meewil (blijkbaar had ik hier nog een account)
Hopelijk valt er iets te regelen
Greets Bjorn |
Er zij nog 3 plaatsen vrij, kunt dus nog mee!;)Brengt gwn €22 cash mee morgen.
Stuur mij uw gegevens via PM. Dan schrijf ik er u hier nog bij op de lijst, had hem hier gisteren al afgedrukt...
Vertrekuren zijn:
- om 18uur Aalst Station
- om 19uur Antwerpen Berchem Station
Greetz. |
|
|
| Movider |
ik heb PM gezonden met gegevens!
tot dan
Greets Bjorn |
|
|
| schepper |
| jaja tis bijna zover . :crazy: |
|
|
| Devilex |
| En hiermee zit de bus ook volledig vol:) |
|
|
| FCB_Fanatic |
tijd om eens te vertrekken :)
later peepz |
|
|
|
|