|
Trance Energy 2007 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| It will haunt you for eternity :D |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Zehra
alleen al voor die beta-bus zou je moeten gaan, was wel plezant vorige keren :) |
Als ge zo dom zijt om zowel wodka-redbull als bier te drinken ist niemer plezant :toothless |
|
|
| TOR |
Bij iedere line-up wordt er geklaagd, maar ik vraag me eigenlijk af welke namen er dan wel vertegenwoordigd moeten zijn. De keuze is niet onbeperkt hé ;)
Het wordt volgens mij wel een leuk feestje.. Zoals Z zegt, maakt de bus en ook wel de sfeer van het gebeuren ter plaatse de hele avond, niet zozeer de line-up. Uiteindelijk weet je toch dat er iets toegankelijker zal worden gedraaid, dus voor unieke en diepgaande muziek trek je niet naar TE. |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by TOR
Bij iedere line-up wordt er geklaagd, maar ik vraag me eigenlijk af welke namen er dan wel vertegenwoordigd moeten zijn. De keuze is niet onbeperkt hé ;)
Het wordt volgens mij wel een leuk feestje.. Zoals Z zegt, maakt de bus en ook wel de sfeer van het gebeuren ter plaatse de hele avond, niet zozeer de line-up. Uiteindelijk weet je toch dat er iets toegankelijker zal worden gedraaid, dus voor unieke en diepgaande muziek trek je niet naar TE. |
Amai dergelijke stelling had ik van u niet verwacht ;) |
|
|
| Kaidreas |
| cosmic gate , sander van doorn, menno, phynn, enz ik zie dit anders wel zitten. eerst kijken of ik dan wel kan |
|
|
| Push2005 |
Er werd vorig jaar bijna alleen maar tech-trance gedraaid; en ik merk dat de line-up nu precies nog een pak harder geworden is.
Ik hoop dan ook van harte dat Dj's als Phynn en Menno De Jong volledig voor hun melodische stijl zullen gaan ipv alweer plat te gaan.
Dat is de voornaamste reden waarom ik twijfel om al dan niet naar TE te gaan; niet zozeer omwille van de namen zelf die eropstaan; want die vallen nog mee.
Ik zal het wellicht toch nog een kans geven :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Devilex
Amai dergelijke stelling had ik van u niet verwacht ;) |
Sinds wanneer sta ik erom bekend bijzonder kieskeurig te zijn? :)
Ik ben een aanhanger van het verstand-op-nulprincipe, het leven is op zich al moeilijk genoeg.
Randy Katana, here I come :p |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by TOR
Sinds wanneer sta ik erom bekend bijzonder kieskeurig te zijn? :)
Ik ben een aanhanger van het verstand-op-nulprincipe, het leven is op zich al moeilijk genoeg.
Randy Katana, here I come :p |
Randy, zijde gereed voor nen "djoef op de muile"? :toothless |
|
|
| Den Backer |
| Ook aanwezig uiteraard... ;) |
|
|
| DJ_Internal |
| quote: | Originally posted by Push2005
Manman, voorspelbaar :p
Wat verwacht jij eigenlijk nog van Cosmic Gate ? :D |
in tegenstelling tot gij heb ik echter cosmic gate op dance valley 2006 gezien, nou als dat kut is vreet ik mn lul op, ze draaiden beter dan bijv. sander van doorn.....
ben zekers present met een collectie van buitenlandse vrienden :) |
|
|
| diddi |
Als Cosmic Gate hun setje beginnen met Fire Wire, dan kan ik de rest ook wel raden :stongue:
Als er een bus wordt ingelegd, dan ben ik ook wel geïnteresseerd.
@Push: wanneer kan jij eens zeggen dat iets goed is? :toothless |
|
|
| Push2005 |
Als ik iets goed vind, as simple as that.
En ik vroeg enkel maar wat je daar nou nog van kan verwachten; aangezien ik al 4jaar geen sets van Cosmic Gate heb beluisterd; geen reden om je daarop aangevallen te voelen :o
En het was al half een insider joke omdat kristof geobsedeerd is door Cosmic Gate; dus een reden temeer om er niet op te reageren. |
|
|
|
|