|
Trance Energy 2007 (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Hij zegt dat uw smaak op de ballen trekt. |
Wat natuurlijk wel terecht is :o |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik ben gewoon enorm verbaasd dat zovelen dat zo'n geweldig nummer vinden |
De melodie is gewoon heel meeslepend en doet denken aan een stroming van een paar jaar terug. Ik vind het nummer persoonlijk ook geweldig. :) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
helemaal niets, ik wou het gewoon even kwijt :p
ik ben gewoon enorm verbaasd dat zovelen dat zo'n geweldig nummer vinden |
ik heb der ook ni echt een "daar wacht ik al eeuwen op" gevoel van gelijk sommigen hier. ben me u mee FCBee |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by TOR
De melodie is gewoon heel meeslepend en doet denken aan een stroming van een paar jaar terug. Ik vind het nummer persoonlijk ook geweldig. :) |
Hier moet ik ook wel in volgen |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by TOR
De melodie is gewoon heel meeslepend en doet denken aan een stroming van een paar jaar terug. Ik vind het nummer persoonlijk ook geweldig. :) |
Inderdaad. De wereld zal er niet door veranderen maar ik vind het gewoon een heel sterk nummer met een hypnotisch aspect erin.. Hetzelfde aspect waar trance allemaal rond draaide.. Door het feit dat de plaat in 2007 uitkomt vind ik het gewoon sterk.. er zit een 'hook' in die track die ik in bitter weinig andere tracks terugvind. Ik kan begrijpen dat er veel mensen zijn die de track wat slapkes vinden.. maar misschien komt het omdat ze verwachten dat het een uplifting track zou zijn. Persoonlijk is het dat voor mij niet echt. Het is geen track waar je een set mee kan afsluiten.. De echte kwaliteit van deze track zit gewoon veel dieper dan bij de andere trance die dezer dagen gereleased wordt. |
|
|
| deckard1001 |
Jonge wa heet da nu te maken met trance energy
Pff echt laag ze u amuseren in andermans miseri, ma Frank kennende zal hij zich ook hier wel weten door te slaan. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by deckard1001
Jonge wa heet da nu te maken met trance energy
Pff echt laag ze u amuseren in andermans miseri, ma Frank kennende zal hij zich ook hier wel weten door te slaan. |
Daar ben ik het volmondig mee eens. Het is allemaal de schuld van de pers dat Frank in zulks slecht daglicht is komen te staan. Ik zou jullie graag eens zon zware straf zien krijgen voor feiten die je niet gepleegd hebt. Frauderen, elke Belg doet dat toch? Ze zouden beter die vuil Turken en Marokkanen eens aanpakken ipv eerlijke en hardwerkende Vlamingen! |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by deckard1001
Jonge wa heet da nu te maken met trance energy
Pff echt laag ze u amuseren in andermans miseri, ma Frank kennende zal hij zich ook hier wel weten door te slaan. |
Zijt gij toevallig z'n fiscale consulent die ook op z'n doos krijgt? |
|
|
| Devilex |
Ik vind het ook wel redelijk idioot van iemand zoveel jaren na de feiten nog te blijven kloten. Denk dat hij ondertussen wel genoeg heeft afgezien. Er lopen zwaardere misdadigers rond dan dat imho.
Trouwens als ze mensen die frauderen zo hard willen aanpakken dat ze dan gvd eens beginnen met hun eigen debiel koningshuis uit te kuisen! |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Bertn
Daar ben ik het volmondig mee eens. Het is allemaal de schuld van de pers dat Frank in zulks slecht daglicht is komen te staan. Ik zou jullie graag eens zon zware straf zien krijgen voor feiten die je niet gepleegd hebt. Frauderen, elke Belg doet dat toch? Ze zouden beter die vuil Turken en Marokkanen eens aanpakken ipv eerlijke en hardwerkende Vlamingen! |
EPIC! |
|
|
| Xilver |
| By the way, miserie, miserie. Hij komt er verdomme goedkoop van af, zal ik het u zeggen. Enkel zijn voorhechtenis als gevangenisstraf. Ik amuseer me niet in zijn miserie, maar ge gaat me niet zeggen dat hij al die jaren zo'n heilig boontje is geweest he? |
|
|
|
|