return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Trance Energy 2007 (pg. 7)
View this Thread in Original format
Vishnu
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ga toch passen voor dit event vrees ik...

Komaan Luc man! :whip:
Thomas @ A.T.P
Wat is het vertrekuur zo ongeveer ? Net gezien dat ook omloop het volk dan is :p
Devilex
18u Aalst, 19u Antwerpen
FenixStyle
quote:
Originally posted by Devilex
18u Aalst, 19u Antwerpen

Hoelang is het dan rijden tot Utrecht, want 19u lijkt me toch wel vroeg? Nu soit, liever op tijd daar dan nog een uur staan aan te schuiven zoals bij Armin Only.. :nervous:
Thomas @ A.T.P
Hoeveel zou da ongeveer zijn voor die bus ? Afhankelijk van het aantal dat er meegaan zeker ?, kzou namelijk nog iemand moeten overtuigen maar prijsaspect is vrij belangrijk :p
Real
quote:
Originally posted by Thomas @ A.T.P
Hoeveel zou da ongeveer zijn voor die bus ? Afhankelijk van het aantal dat er meegaan zeker ?, kzou namelijk nog iemand moeten overtuigen maar prijsaspect is vrij belangrijk :p

Laatste keer heb ik 60 euro betaald voor ticket + bus samen, dus tel zelf maar uit.
FenixStyle
quote:
Originally posted by Real
Laatste keer heb ik 60 euro betaald voor ticket + bus samen, dus tel zelf maar uit.

Hoe zat dat vorig jaar trouwens voor de tickets? Ieder gewoon apart z'n ticket gehaald of is er toen op een of ander manier in groep besteld geweest?
BZRK
quote:
Originally posted by FenixStyle
Hoe zat dat vorig jaar trouwens voor de tickets? Ieder gewoon apart z'n ticket gehaald of is er toen op een of ander manier in groep besteld geweest?

iedereen apart
domineesje
quote:
Originally posted by FenixStyle

Is het goedkoper als groep?
FenixStyle
quote:
Originally posted by domineesje
Is het goedkoper als groep?

Ik denk niet dat er bij ID&T zoiets bestaat als "groepskorting" neen :p Maar het was voor velen, die niet bij de grens wonen of niet over een creditcard beschikken, wel handig geweest als er een mogelijkheid was door samen tickets te kopen..

Devilex
Iedereen besteld zijn ticket apart uiteraard, en de prijs van de bus hangt af van het aantal personen die meegaan.
Config
op ticketbox.nl kunt ge online niet bestellen..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement