|
Trance Energy 2007 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| gebruik dan ticketonline.nl |
|
|
| schepper |
| ik wil ook wel mee met de bus met nen maat als het nog kan :D |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by schepper
ik wil ook wel mee met de bus met nen maat als het nog kan :D |
Mail mij dan, [email protected] |
|
|
| dupondje |
| we gaan der een zot feestje van maken é :) |
|
|
| FenixStyle |
| @ Devilex: Tot wanneer kan er eigenlijk ingeschreven worden? |
|
|
| Devilex |
| Ik heb hiernet de emaild tot betaling verzonden. Als ik al het geld heb ga ik de bus vastleggen en dan zijn er nog 8 plaatsen vrij. |
|
|
| schepper |
heb vandaag mijn tickets gekregen . dus we gaan zeker mee .
kijk er al naar uit :eyes: |
|
|
| Devilex |
| Zouden diegenen die ik een email gestuurd heb om te betalen mij eens iets kunnen laten weten :) |
|
|
| Dr.Pepper |
hey guys,
are there any places left for the bus? If yes, sign me up pls. Oh and will it going to be like last year? (departure Antwerp train station, same price etc?)
thx :D |
|
|
| Devilex |
Price 22 Euros
Depart @ Aalst and Antwerp
Email me for info [email protected] |
|
|
| Kaidreas |
| leuk om te zien dat er terug een bus naar TE gaat, ik hoop er ook ook bij te zijn (kzit dan mss juist op bivak) maar dan ga ik wel niet met de bus. anyways de line-up ziet er best leuk uit dus... feesjeuuuuh |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
leuk om te zien dat er terug een bus naar TE gaat, ik hoop er ook ook bij te zijn (kzit dan mss juist op bivak) maar dan ga ik wel niet met de bus. anyways de line-up ziet er best leuk uit dus... feesjeuuuuh |
ja dries, toon uwe kop nog nie ne keer, lang geleden da we hem nog ne keer gezien hebben |
|
|
|
|