|
Trance Energy 2007 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Config
echt een zalige plaat , kwaliteit videoke ze maat :) uw geluid is echt super :) |
Ja da valt goe mee hé, khad et ook nog nooit getest :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Kodama
Dus bvb oude gouryellla liedjes, dat vind je echte trance?
Wat ik dus geen trance meer vindt is wat Rank 1 de laatste tijd aan het forceren is.
Alex M.O.R.P.H. - Alex Morph and Rank 1 - Life Less Ordinary
Armin Van Buuren vs Rank 1 feat. Kush - This World Is Watching Me
Ze maken een mega mooie melodie, tijdens de climax "jjaaa!" en dan krijg je in eens een bass of wat het ook mag wezen wat lijkt op een digitale scheet.
Nee dank u hoor :toothless |
Das idd een soort van trance subgenre met electro invloeden. Noem het electrance als je wilt :p
Andere platen in dit genre zijn bvb Lange Vs. Gareth Emery - Another You Another Me, Precursor - The Navigator, ...
En Gouryella dat was idd zuivere trance natuurlijk :). Denk maar aan de Transa remix van Tenshi ;) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Progrez
Dus de geruchten zijn waar? |
Waar staat het nieuws dat Config op zijn bek is geslagen? |
nee, er heeft niemand op 'mijn bek' geslagen ;) |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Config
nee, er heeft niemand op 'mijn bek' geslagen ;) |
WIJ WILLEN FOTO'S ZIEN! |
|
|
| Kodama |
| quote: | Originally posted by Push2005
Das idd een soort van trance subgenre met electro invloeden. Noem het electrance als je wilt :p
Andere platen in dit genre zijn bvb Lange Vs. Gareth Emery - Another You Another Me, Precursor - The Navigator, ...
En Gouryella dat was idd zuivere trance natuurlijk :). Denk maar aan de Transa remix van Tenshi ;) |
Gouryella is inderdaad fantastisch.
Dan moet ik je gelijk geven met je echte trance.
Maar het maakt eigenlijk niet uit, iedereen zijn eigen ding.
Der zijn ook goei liekes in andere trance sub-genres.
Ik krijg het dus van die "electrance" ma iemand anders vindt da schitterend en daar heb ik respect voor. |
|
|
| domineesje |
Waar staat het nieuws dat Config op zijn bek is geslagen? |
waar heb je dat van? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by BZRK
Markus Schulz : Nic Chagall - What You Need (NC's Hard Dub)
|
Pff de meest gehoorde plaat van de avond, maar geen enkele keer de vocal mix ipv dub... :( |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Pff de meest gehoorde plaat van de avond, maar geen enkele keer de vocal mix ipv dub... :( |
Wees nog blij dat Markus de Hard Dub draaide, meestal draait hij de Progressive Mix en die heeft nog minder vocals :p |
|
|
| Bertn |
|
of "we rippen Detroit Techno sounds uit '92"-trance. de electro invloeden zijn enorm ver te zoeken. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Kodama
Ze maken een mega mooie melodie, tijdens de climax denk je "jjaaa!" en dan krijg je in eens een bass of wat het ook mag wezen wat lijkt op een digitale scheet.
Nee dank u hoor :toothless |
volledig mee akkoord, dat gevoel had ik tijdens TE meermaals, echt zonde, zoveel nummers hebben een prachtige break, om vervolgens weder te keren naar de zware beat van ervoor. :(
Echte trance is niet meer veel te vinden vandaag de dag.
|
zoals Kodama het al zei, het definiëren van 'echte' trance is nutteloos, en verschilt van mening tot mening. De laatste maanden zat ik in het buitenland en heb ik -buiten sets van crystal clouds =p- weinig nieuwe trance kunnen beluisteren, maar wat ik sinds m'n terugkeer heb beluisterd doet me wel heel positief stemmen. Zoveel goede nummers die ik tegenkom, ik kan voor mezelf toch spreken van een revival. Wanneer die in gang is gezet weet ik niet, en het kan ook best zijn dat die nummers al wat ouder zijn, iig is er voor mij genoeg 'nieuwe' trance beschikbaar die me er weer écht van doet genieten. (en dus hopend dat op TE ook te voelen, niet dus...).
enkele voorbeelden van recent ontdekte kleppers:
- Estiva pres. Sunover - Tears Like Rain
- Santoz meets PDM - Seagulls
- Miguel Sassot - Empty (Aly and Fila Remix)
- Lee Haslam - The Future
- Airbase - One Tear Away & Medusa
- Carl B - Chasing Leaves
- Aly & Fila pres. A&F Project - Ankh (Carl B Remix)
- Adam White - Never Tell What You Think |
|
|
| CygnusX |
| Dat zijn inderdaad serieuze kleppers, Gladius! |
|
|
|
|