|
Trance Energy 2007 (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
| Een heilig boontje is hij zeker niet geweest, maar ik vind dat ze hem dan beter meteen na de sluiting van de Zillion hadden mogen straffen ipv 6 jaar na datum nog steeds met rechtzaken aan te komen draven. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Devilex
Een heilig boontje is hij zeker niet geweest, maar ik vind dat ze hem dan beter meteen na de sluiting van de Zillion hadden mogen straffen ipv 6 jaar na datum nog steeds met rechtzaken aan te komen draven. |
Daar geef ik u dan ook gelijk in, maar dat is nu eenmaal ons Belgisch rechtssysteem.
En trouwens, deckard1001, de reden waarom ik dit hier post is omdat Frankske hier zelf is komen vragen achter feedback. 't Is misschien niet de gevraagde feedback, maar feedback nonetheless :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Is misschien niet de gevraagde feedback, maar feedback nonetheless :p |
Haha, touché |
|
|
| deckard1001 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Daar geef ik u dan ook gelijk in, maar dat is nu eenmaal ons Belgisch rechtssysteem.
En trouwens, deckard1001, de reden waarom ik dit hier post is omdat Frankske hier zelf is komen vragen achter feedback. 't Is misschien niet de gevraagde feedback, maar feedback nonetheless :p |
Och ja tis typish he altijd kritiek op Frank, nooit eens wa positief. Ma ge moet het maar doen he op bijna ieder groot event de show mogen verzorgen, denk niet dat het er voor velen is weggegeven.
En nee ben niet zijn fiscale consulent.
Kijk maar keer op zijn forum www.fou69.com van hoeveel mensen Frank nog steun krijgt ge zult verschieten |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by deckard1001
Och ja tis typish he altijd kritiek op Frank, nooit eens wa positief. Ma ge moet het maar doen he op bijna ieder groot event de show mogen verzorgen, denk niet dat het er voor velen is weggegeven.
En nee ben niet zijn fiscale consulent.
Kijk maar keer op zijn forum www.fou69.com van hoeveel mensen Frank nog steun krijgt ge zult verschieten |
Uw doordachte argumenten hebben mij helemaal overtuigd. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by deckard1001
Kijk maar keer op zijn forum www.fou69.com van hoeveel mensen Frank nog steun krijgt ge zult verschieten |
/care |
|
|
| Kodama |
Had hij ook niks anders gedaan waarom de zillion dicht ging?
De kelder vol illegaal vuurwerk gestoken ofzo iet?
Ik heb weinig kennis over de zaak maar ze zeiden toch altijd da je daar op een bom danste :) |
|
|
| Shadowkid |
Kuffdam & Plant - Dream Makers |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by deckard1001
Och ja tis typish he altijd kritiek op Frank, nooit eens wa positief. Ma ge moet het maar doen he op bijna ieder groot event de show mogen verzorgen, denk niet dat het er voor velen is weggegeven.
En nee ben niet zijn fiscale consulent.
Kijk maar keer op zijn forum www.fou69.com van hoeveel mensen Frank nog steun krijgt ge zult verschieten |
yes, een blinde fou-fanboy, das net wat we hier nog nodig hadden!
face it, frank is krapuul, hij heeft hier allemaal zelf om gevraagd...
naast die frauduleuze zaken is frank ook maar al te graag bezig met drugs, vrouwen molesteren en nog meer van dat (al dan niet aan het licht gekomen) leuks.
zoals xilver al zei, hij komt er goedkoop vanaf. |
|
|
| Kodama |
| quote: | Originally posted by christina
yes, een blinde fou-fanboy, das net wat we hier nog nodig hadden!
face it, frank is krapuul, hij heeft hier allemaal zelf om gevraagd...
naast die frauduleuze zaken is frank ook maar al te graag bezig met drugs, vrouwen molesteren en nog meer van dat (al dan niet aan het licht gekomen) leuks.
zoals xilver al zei, hij komt er goedkoop vanaf. |
inderdaad, Don't do the crime, if you can't do the time. |
|
|
| Ataraxya |
die lasers:wtf: :nervous:
*Dat kan wel beter... |
|
|
|
|