return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Trance Energy 2007 (pg. 9)
View this Thread in Original format
FenixStyle
Overschrijving is gebeurd.. :)
BZRK
http://www.trance-energy.nl/te2007/
Gladius
is de timetable al bekend? mss toch nog interesse om te gaan
mrcanon
Nee, k'heb gehoord dat da pas dag zelf bekend wordt gemaakt. Er is trouwens een surprise ofzoiets. Een extra dj die op dag zelf bekend wordt gemaakt, ben eens benieuwd wie da ga zijn :)
Config
quote:
Originally posted by mrcanon
Nee, k'heb gehoord dat da pas dag zelf bekend wordt gemaakt. Er is trouwens een surprise ofzoiets. Een extra dj die op dag zelf bekend wordt gemaakt, ben eens benieuwd wie da ga zijn :)

euh, ik heb net op de site gelezen dat de line up bekend gemaakt wordt in de week van trance-energy :) Op de dag zelf zou wel erg sucken, aangezien ge dan uw avond ni eens deftig zou kunnen regelen..
FenixStyle
quote:
Originally posted by mrcanon
Een extra dj die op dag zelf bekend wordt gemaakt, ben eens benieuwd wie da ga zijn :)

Menno die 'smorgens om 7u voor een hondertal nog overgebleven feestvierders de suprise-act Tiesto mag aankondigen? :p
Giesber
quote:
Originally posted by Config
euh, ik heb net op de site gelezen dat de line up bekend gemaakt wordt in de week van trance-energy :) Op de dag zelf zou wel erg sucken, aangezien ge dan uw avond ni eens deftig zou kunnen regelen..

Voor zulke ingewikkelde wiskundige formules hebt ge dan ook 57 uur nodig om een logisch correcte avondindelig te bekomen...
Als ge de timetable 3 minuten bekijkt hebt ge uw planning toch ook.

Ik hoop dat het pas de avond zelf bekend wordt gemaakt, dan loopt hier tenminste nie iedereen een week lang te zeiken dat het beter kon.
Antony
funny 'cause it's true :p
Config
quote:
Originally posted by Giesber
Voor zulke ingewikkelde wiskundige formules hebt ge dan ook 57 uur nodig om een logisch correcte avondindelig te bekomen...
Als ge de timetable 3 minuten bekijkt hebt ge uw planning toch ook.

Ik hoop dat het pas de avond zelf bekend wordt gemaakt, dan loopt hier tenminste nie iedereen een week lang te zeiken dat het beter kon.

in de week kan ook 2 dagen op voorhand zijn hé.. nah , die planning zou ik niet in 3 minuten maken.. stel dat Rank 1 & Cosmic Gate op het zelfde uur draaien.. ik zou er niet direct uit zijn..
FenixStyle
quote:
Originally posted by Config
in de week kan ook 2 dagen op voorhand zijn hé.. nah , die planning zou ik niet in 3 minuten maken.. stel dat Rank 1 & Cosmic Gate op het zelfde uur draaien.. ik zou er niet direct uit zijn..

Is Rank 1 eigenlijk live, of gewoon dj-set? :)

Push2005
quote:
Originally posted by FenixStyle
Is Rank 1 eigenlijk live, of gewoon dj-set? :)

Dj set van Piet normaalgezien.

Soms zijn die ongelofelijk goed; maar tkan ook nogal sucken... 'T is een beetje hit or miss :)

Waar staat dat trouwens van die surprise Dj ?
Config
kzou het ni weten.. ik denk een dj-set.. veel info staat er nu ook niet op die TE-site :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement