|
Trance Energy 2007 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| reep |
idd, die plaat klonk echt wel nice. Set van gareth was vrij relax. Beetje unieke stijl die kerel. het begon heel proggy en later wat energieker (na another you and me).
als iemand deze id weet?
veel respect @ gareth emery om met een zeer kwalitatieve set te brengen, geen afgezaagde oude platen, geen rommelige set van verschillende stijlen.. vooral zen eigen ding denk ik |
|
|
| Kodama |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik ben blij dat je Anjunabeats onder de noemer cheese plaatst; want de meeste van hun releases zijn idd vrij cheesy; vooral die van Above & Beyond. Je zal het goed kunnen vinden met CygnusX, die luistert ook enkel naar cheesetrance ;)
Echte trance is niet meer veel te vinden vandaag de dag.
Dat is wel een beestig plaatje zo te zien :D |
Wat versta jij dan onder echte trance?
Zeg eens een track want ik ben nieuwsgierig :D |
|
|
| Real |
| Ronski Speed - The Space We Are bijvoorbeeld. :) |
|
|
| Kodama |
| quote: | Originally posted by Real
Ronski Speed - The Space We Are bijvoorbeeld. :) |
Inderdaad een goed liedje, zeker de john O'Callaghan remix.
Maar bvb Above & Beyond hun nieuw liedje Good for me (A&B club mix) vinden jullie dat nu slecht? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Ronski Speed - The Space We Are bijvoorbeeld. :) |
Vooral, ja :o
Zoek bvb eens Richard Durand - Slipping Away (1995 Non-Vocal Mix) of enkele Airbase tracks. Dat is nog trance pur sang. Melodie en geen nonsens. Dat wil niet zeggen dat die tracks je direct liggen hé; sommige Airbase tracks moet ik ook niet, maar het is wel zuivere trance.
Een gekend nr van vorig jaar is ook Super8 Vs. Dj Tab - Helsinki Scorching (Ironisch genoeg een Anjunaplaat; maar hier en daar hebben ook zij nog iets goeds natuurlijk) |
|
|
| reep |
| space we are is nice buiten de clubby baslijn, ni zon ideaal voorbeeld volgens mij |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Progrez
Waar staat het nieuws dat Config op zijn bek is geslagen? |
op het voorblad van het Laatste Nieuws :D |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by reep
als iemand deze id weet? |
Dat is Albert Vorne - Formentera What? (Gareth Emery Remix), daarom dat ik hem ook zet als reply op Config ;) We both love it. |
|
|
| reep |
| trouwens discusieren over wat echt trance is is vrij nutteloos. Ieder zoekt eigen ding wat voor hm trance is. T is ook meer dan alleen de tracks op zich, ook de opbouw van een set(iets waar zaterdag wel weinig van te merken was). |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Config
op het voorblad van het Laatste Nieuws :D |
Dus de geruchten zijn waar? |
|
|
| Kodama |
| quote: | Originally posted by Push2005
Vooral, ja :o
Zoek bvb eens Richard Durand - Slipping Away (1995 Non-Vocal Mix) of enkele Airbase tracks. Dat is nog trance pure sang. Melodie en geen nonsens. Dat wil niet zeggen dat die tracks je direct liggen hé; sommige Airbase tracks moet ik ook niet, maar het is wel zuivere trance.
Een gekend nr van vorig jaar is ook Super8 Vs. Dj Tab - Helsinki Scorching. |
Dus bvb oude gouryellla liedjes, dat vind je echte trance?
Wat ik dus geen trance meer vindt is wat Rank 1 de laatste tijd aan het forceren is.
Alex M.O.R.P.H. - Alex Morph and Rank 1 - Life Less Ordinary
Armin Van Buuren vs Rank 1 feat. Kush - This World Is Watching Me
Ze maken een mega mooie melodie, tijdens de climax denk je "jjaaa!" en dan krijg je in eens een bass of wat het ook mag wezen wat lijkt op een digitale scheet.
Nee dank u hoor :toothless |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by BZRK
Dat is Albert Vorne - Formentera What? (Gareth Emery Remix), daarom dat ik hem ook zet als reply op Config ;) We both love it. |
echt een zalige plaat , kwaliteit videoke ze maat :) uw geluid is echt super :) |
|
|
|
|