|
Trance Energy 2007 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Push2005
Al bij al oogt het maar matig; vooral omdat op Trance energy al die jokers als Randy Katana / Marcel Woods / Ronald Van Gelderen ... blijven opduiken :( |
Marcel Woods is imo een belangrijke pioneer in de tech-trance scene. Die man kan heerlijke setjes draaien. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Devilex
Als er genoeg interesse is van mensen voorwie het geografisch interessant is overweeg ik om een bus in te leggen vanuit Aalst. |
Ja, kga mee :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Omdat de vorige 2 jaren de hoge verwachtingen totaal niet ingelost werden ga ik dit jaar maar passen denk ik... |
|
|
| Push2005 |
Wat progtrance namen zouden anders ook eens terug wat mogen; Matthew Dekay vond ik vorig jaar een van de beste.
Mijn verwachtingen werden vorig jaar eigenlijk ook nie ingelost; maar kwil toch nog eens een groot event doen dusja :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dekay was toen wel alles behalve progtrance :p |
|
|
| Devilex |
| Ach eens ge ginder zijt amuseert ge u toch, is nog altijd voornaamste vind ik;) |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
| Bus inleggen vind ik zeer goed idee:). Kzou wel heel graag Cosmic Gate eens live zien en phynn ook. |
|
|
| Devilex |
| Als er mensen zijn die interesse hebben in een bus dan moeten ze me maar iets laten weten, heb ik een idee of er genoeg interesse is. |
|
|
| Antony |
| aan leuke namen geen gebrek, ma ook ni echt bommen. daar gaank ni zo ver voor gaan. MIKE zienk in illusion en Schulz zie ik dan wel in't sportpaleis. |
|
|
| Zehra |
| alleen al voor die beta-bus zou je moeten gaan, was wel plezant vorige keren :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vraag maar aan Gert :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vraag maar aan Gert :p |
didn't see that one comming :p |
|
|
|
|