return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 
Trance Energy 2007 (pg. 18)
View this Thread in Original format
TOR
Menno's set ziet er ook wel vet uit eigenlijk :crazy:

22:00-23:15 Menno de Jong
01. Jonas Steur feat. Jennifer Rene - Falling Into Pieces
02. ID
03. Nic Chagal - What You Need (Hard Dub Reedit)
04. Duderstadt & Anita Kelsey - Smile (Duende Dub Mix)
05. Menno de Jong pres. Myth - Sjamaan
06. First State - Evergreen
07. ID
08. Re:Locate feat. Menno de Jong - Spirit
09. Thomas Bronzwaer - Shadow World (Giuseppe Ottaviani Remix)
10. ID
11. Primer - Everlast
12. Mark Otten vs. Carrie Skipper - So Serene vs. Times Goes By (Menno de Jong Remix)
xx. Menno de Jong pres. Sayla - Majestic
Thomas @ A.T.P
Het was een leuk feest, geen zin om een gans verslag te typen:)
Kodama
Het was mijn eerste Trance Energy en ik kan niet zeggen dat ik onder de indruk was.
Het was niet slecht maar het was ook niet goed.
Het was meer Techtrance Energy dan Trance energy.
Ik ben iemand die voor uplifting is maar die ook wel eens iets graag progressive of techtrance hoort, maar het was praktisch constant techtrance...
Het zal wel aan mij liggen hoor want blijkbaar zijn er toch veel positieve reacties.
Ik heb al betere feestjes gehad voor veel minder geld.
Bvb 19 jaar Illusion en dat ticket koste maar 20 euro,wat de helft van Trance Energy is.
Of Intuition Invites & United in Trance, in de Asta in Den haag, dat kost maar 10 euro.
Heel de avond heeft mij 70 euro gekost en dat vind ik teveel voor wat het was.
FenixStyle
Battle Of The Titans :D :D :D
mrcanon
quote:
Originally posted by TOR
Menno's set ziet er ook wel vet uit eigenlijk :crazy:

22:00-23:15 Menno de Jong
01. Jonas Steur feat. Jennifer Rene - Falling Into Pieces
02. ID
03. Nic Chagal - What You Need (Hard Dub Reedit)
04. Duderstadt & Anita Kelsey - Smile (Duende Dub Mix)
05. Menno de Jong pres. Myth - Sjamaan
06. First State - Evergreen
07. ID
08. Re:Locate feat. Menno de Jong - Spirit
09. Thomas Bronzwaer - Shadow World (Giuseppe Ottaviani Remix)
10. ID
11. Primer - Everlast
12. Mark Otten vs. Carrie Skipper - So Serene vs. Times Goes By (Menno de Jong Remix)
xx. Menno de Jong pres. Sayla - Majestic


Supergoe, maar reteslecht geluid in die future stage. Had Menno in de main gedraaid, dan kwam z'n set veel meer tot zijn recht!
mrcanon
05/03 - DJ Jean en Paul Oakenfold op de vuist

Trance Energy in de Jaarbeurs in Utrecht van afgelopen weekend was een daverend succes, maar naar het schijnt konden DJ Jean en Oakenfold het niet met elkaar vinden.

De Nederlander DJ Jean, bekend van ‘The Launch’, stond als headliner op de Clubstage en Oakenfold deed dat op de Mainstage. Oakey zou de muzikale stijl van onze noorderbuur ‘cheesy’ genoemd hebben en dat pikte Jean niet. Er zouden een paar klappen gevallen zijn. Jean heeft blijkbaar een zeer kort lontje.



:D
Den Backer
^ :D :D
Config
Het werd tijd dat iemand eens op Paul Oakenfolds bek sloeg :happy2:
BZRK
quote:
Originally posted by Config
en natuurlijk Formentera Whaaaaaaaat :p


http://www.youtube.com/watch?v=UlIX7aXjr7I

de rest later :)
Kodama
quote:
Originally posted by mrcanon
05/03 - DJ Jean en Paul Oakenfold op de vuist

Trance Energy in de Jaarbeurs in Utrecht van afgelopen weekend was een daverend succes, maar naar het schijnt konden DJ Jean en Oakenfold het niet met elkaar vinden.

De Nederlander DJ Jean, bekend van ‘The Launch’, stond als headliner op de Clubstage en Oakenfold deed dat op de Mainstage. Oakey zou de muzikale stijl van onze noorderbuur ‘cheesy’ genoemd hebben en dat pikte Jean niet. Er zouden een paar klappen gevallen zijn. Jean heeft blijkbaar een zeer kort lontje.



:D


Cheesy trance is goed!
Ze noemen Anjunabeats cheesy en da vind ik het allerbeste label!
En Oakenfold heeft jump gedraait tijdens z'n set dus ik denk da hij de laatste moet zijn om commentaar te geven.

Progrez
Waar staat het nieuws dat Config op zijn bek is geslagen?
Push2005
quote:
Originally posted by Kodama
Cheesy trance is goed!
Ze noemen Anjunabeats cheesy en da vind ik het allerbeste label!
En Oakenfold heeft jump gedraait tijdens z'n set dus ik denk da hij de laatste moet zijn om commentaar te geven.


Ik ben blij dat je Anjunabeats onder de noemer cheese plaatst; want de meeste van hun releases zijn idd vrij cheesy; vooral die van Above & Beyond. Je zal het goed kunnen vinden met CygnusX, die luistert ook enkel naar cheesetrance ;)

Echte trance is niet meer veel te vinden vandaag de dag.

quote:
Originally posted by BZRK
http://www.youtube.com/watch?v=UlIX7aXjr7I

de rest later :)


Dat is wel een beestig plaatje zo te zien :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement