|
Trance Energy 2007 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
BUS vanuit AALST & tussen opstapplaats in Antwerpen (naargelang interesse):
Devilex + Den Backer + 9
Domineesje + 3 ovb
BZRK
mrcanon
Thomas @ A.T.P + 1 ovb
Bunz + ??
Push2005
TOR
Config + ?
FenixStyle (ovb) |
|
|
| Xilver |
| Ik word te oud voor die grote events, kdenk da'k ga passen... |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik word te oud voor die grote events, kdenk da'k ga passen... |
Bwa, k'denk dat in Holland de gemiddele club/eventganger uw leeftijd zal hebben pe'ken ;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
BUS vanuit AALST & tussen opstapplaats in Antwerpen (naargelang interesse):
Devilex + Den Backer + 9
Domineesje + 3 ovb
BZRK
mrcanon
Thomas @ A.T.P + 1 ovb
Bunz + ??
Push2005
TOR
Config + ?
FenixStyle (ovb)
FCB_Fanatic (indien opstapplaats in A'pen :)) |
|
|
| Devilex |
| Indien er een 5 à 10 man geïnteresseerd is komt er een opstapplaats in Antwerpen. |
|
|
| Devilex |
| mensen die effectief interesse hebben mogen mij eens hun naam beginnen doormailen |
|
|
| Moisture |
Devilex + Den Backer + 9
Domineesje + 3 ovb
BZRK
mrcanon
Thomas @ A.T.P + 1 ovb
Bunz + ??
Push2005
TOR
Config + ?
FenixStyle (ovb)
FCB_Fanatic (indien opstapplaats in A'pen )
Moisture + Vishnu (liefst opstapplaats in A'pen) |
|
|
| Devilex |
| Moogt mij dan jullie namen doormailen |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Devilex
Moogt mij dan jullie namen doormailen [email protected] |
Done. |
|
|
| Real |
| Oh ik heb examens dan, zonde. |
|
|
| Devilex |
| Heb ondertussen toch al een mooi lijstje. Binnen 14 dagen ga ik de bus vastleggen, dus mensen die nog meewillen niet te lang meer wachten. |
|
|
| Push2005 |
| Ik ga toch passen voor dit event vrees ik... |
|
|
|
|