|
Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| mjz |
| Ser fram emot lite bilder när man nu inte kunde vara där. Ferry är väl alltid bra, tycker gott han kan spela på en kryssning till också :) |
|
|
| putnani |

orkar inte ladda upp alla. kanon fest. |
|
|
| DJ_Dark |
Jævla bøg quick-time. Ville ikke spille filmen =/
--
Bra det siste bildet av Ferry der putnani. Tror det var da han dreiv å skrev i pannen min! |
|
|
| putnani |
jag såg när han skrev på din panna. jag tänkte va gör killen. =) ville du att han skulle skriva där?
Ska så fort jag får lite tid lägga upp alla film delar, måste bara filtrera bort brusljudet från video klippen.
vart får man tag på live skivan? från kvällen. |
|
|
| Olov |
| quote: | Originally posted by DJ_Dark
Han kommer kanskje til Norge (Oslo) om noen få måneder. Jeg vet ikke helt sikkert enda, men det er veldig stor sannsynlighet for det :) Siden jeg dro til Stockholm kan du/dere komme til Oslo ;) |
Tjaa det tål att tänkas på iaf... :-) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by putnani
jag såg när han skrev på din panna. jag tänkte va gör killen. =) ville du att han skulle skriva där?
Ska så fort jag får lite tid lägga upp alla film delar, måste bara filtrera bort brusljudet från video klippen.
vart får man tag på live skivan? från kvällen. |
Liveskivan?
Kvällen spelades inte in... :) |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by putnani
jag såg när han skrev på din panna. jag tänkte va gör killen. =) ville du att han skulle skriva där?
|
Jada. Vi hadde en avtale med Ferry. Akkurat som vi hadde da han var i Oslo 16 mai i fjor! Ferry kjente oss/meg igjen da han spilte så han gikk jo nesten først bort til meg. -Hvis du la merke til det, så tok Ferry å veivet med armene en liten stund før han var ferdig med å spille, hvor han viste hvor han kanskje kunne signere på meg, for spøk. Etter det så jo alle på 1. og 2. rad på meg :p
Ferry kjente meg igjen med en gang han så meg, før jeg pekte på pannen min som en "melding" for at "her er jeg".
Jeg skriver snart en party report på ferrycorsten.com. Jeg linker den når den er ferdig. Engelsk ofc :) |
|
|
| DJ_Dark |
Min party report ligger --> her <--
Legger på et bilde. Jeg ser jævla dum ut på det :)
 |
|
|
| SteveTranz4ever |
Bilder av jofawe finns nu på www.Liquidsunset.org
Kul att träffa er Norrmän! Kanske man ska ta sig till Oslo för Ferrys nästa spelning där! |
|
|
| jofawe |
| hmm.. jag sprang på någon med en ferry sig i pannan på mcdonalds där på natten, det måste varit er ;) |
|
|
| anuga |
jofawe, vilken kamera använde du? samt objektiv?
Bilderna på ferry verkar ha lite förmycket slutar tid ;)
Nice med bilder dock, har fortfarande 40c feber o ligger med laptopen i soffan o pullar med jobb. |
|
|
|
|