|
Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Håller med... en jävla massa skitsnack och jag fattar inte hur folk orkar gnälla när det ges sånna högklassika events!
Snacka om otacksamhet!
Jag är grymt sugen till och med på dra till Norge för att se Ferry... vad sa ni nu gutter ? Hur var det med den festen? Give me info!
|
Vi vet ikke når det blir enda. Han skulle egentlig komme å spille 30. april, men Mayday-folka stjal han! :whip: (Så da fiksa de inn begge Cosmic Gate gutta :) )
Ferry har sagt til arrangøren av Under The Sun (Mihkku / Cre8or) at han har veldig lyst å komme, det må bare passe. Et arrangement planlegges 16 mai, men mer enn datoen vet jeg ikke. Jeg kommer med mer info når det kommer. Ellers kan du sjekke den norke TA-delen :) |
|
|
| Kvicket |
Vore ju jättesynd, för ravekläder är så galet snyggt ;)
| quote: | Originally posted by Snowave
SteveTranz4ever: Jepps. Mode verkar va det som är. Lär blir mode inriktat till och med ute i skogen till slut om det växer på det här sättet. |
|
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Vore ju jättesynd, för ravekläder är så galet snyggt ;) |
Men det är väl ändå ingen modeshow ?
Är det inte bra att folk klär sig som de vill eller ska de bli lika likriktat och trist som på vanliga krogen? :) |
|
|
| putnani |
Här har ni 13 minuter film klipp från festen. ljud och bild kan variera.
[[ LINK REMOVED ]]
kanske lägger upp den på en hemsida, där man kan ladda hem den snabbar eller en ftp får se.
Kameran jag använde under kvällen.
 |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Vore ju jättesynd, för ravekläder är så galet snyggt ;) |
:nervous:
:nervous:
:nervous:
:nervous:
:nervous:
:nervous:
:nervous:
:nervous:
:nervous:
:nervous:
:nervous: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Så ni vill lägga ner rÄjjvkläder....
Okej bye bye baby! :(
 |
|
|
| jofawe |
| Steve: det är skillnad på troll och prinsessor :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Steve: det är skillnad på troll och prinsessor :) |
haha, nice one :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ni är så fjantiga modelejon :D |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ni är så fjantiga modelejon :D |
Lol! Det ligger i nåt det du säger steve.
Fan nästa gång när ferry corsten spelar så ska jag ha på mig en furry corsten tröja på mig och en mina lurviga pimp öron!
Så d så Tänk på det era furbisar =P hihi |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by putnani
Här har ni 13 minuter film klipp från festen. ljud och bild kan variera.
[[ LINK REMOVED ]]
kanske lägger upp den på en hemsida, där man kan ladda hem den snabbar eller en ftp får se.
Kameran jag använde under kvällen.
|
Ett hett tips:
Ska du filma konserter med ixusen, rekommenderar jag dig att hålla för micen med ena fingret.. då slipper man höra söndertrasat ljud.
Annars helt okej film :nervous: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ni är så fjantiga modelejon :D |
ja, du brukar ju defenitivt springa runt i rejvakläder ;) |
|
|
|
|