|
Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Dark |
Han har nok en bedre nå..
Det var tatt 16 mai 2006 :) |
|
|
| Vizay |
blir till att ta mig hem lite tidigare och bränna lite skivor imorgon då :)
Har som vanligt en plan för hur de som tittar förbi ska få det lite extra enjoyable! :) |
|
|
| Akia |
| Bäst för dig att du har, ja ;) |
|
|
| DJ_Dark |
Opp tidlig i morgen! :D
Tar tog inn til Oslo 07.45 :) Er i Oslo 08.18 og bussen til Stockholm går 08.45!
Jeg kommer til å være trøtt! :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DJ_Dark
Opp tidlig i morgen! :D
Tar tog inn til Oslo 07.45 :) Er i Oslo 08.18 og bussen til Stockholm går 08.45!
Jeg kommer til å være trøtt! :crazy: |
Synd ni inte kör bil... är ju bara 53 mil Oslo till Sthlm...
Tar runt 4½ tim...
Min video ska tydligen rulla på Berns en del av kvällen :gsmile: |
|
|
| PoiZoN |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Min video ska tydligen rulla på Berns en del av kvällen :gsmile: |
Haha grymt, jag syns ju rätt mkt i den :D |
|
|
| jofawe |
| nu ska jag bara packa väskan och hoppa på tåget.. seeeen blir det feeest! |
|
|
| jofawe |
| Var det fest eller var det fest igår? :) |
|
|
| jofawe |
| Var det fest eller var det fest igår? :) |
|
|
| Akia |
| Det var fest! Och riktigt kul! Tack Steve för förfesten, helt perfekt (men vad var det som luktade spya..?)! Ferry var tung och körde en bra blandning :toocool: |
|
|
| zoric |
Det var sjukt kul!
Mycket folk, trångt och minst sagt svettigt!
Ferry lirade typ:
Ferry Corsten "Beautiful"
Ferry Corsten "LEF"
Mark Pledger "On The Edge"
System F "Out Of The Blue"
Lange vs. Gareth Emery "Another You, Another Me" (?)
Robert Miles "Children 2006" [Sean Tyas Mix]
Mind One "Hurt Of Intention" [Ferry Fix]
Ferry Corsten "Fire" [Flashover Mix]
Gouryella "Tenshi"
Ferry Corsten Feat. Guru "Junk" (?)
Det är vad jag minns i alla fall :) Riktigt nice kväll palla sova :D |
|
|
|
|