|
Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| ja om till och med jag masar mig upp så måste ju ni som bor i sthlm befinna sig där! |
|
|
| anuga |
| Allt e klar från min sida :) nu är det CorstenParty som gäller! |
|
|
| mr_fisken |
| nån som kirrar förfest? tveksamt om jag o kvicket tar tag i det den här gången |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
nån som kirrar förfest? tveksamt om jag o kvicket tar tag i det den här gången |
Jag kan ha förfest om ni orkar dra er ut hit...
Har ett antal som redan sagt ja men jag har samtidigt sagt att jag är öppen för förslag... Men förfest hemma hos mig är lugners som ett alternativ! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kan ha förfest om ni orkar dra er ut hit...
Har ett antal som redan sagt ja men jag har samtidigt sagt att jag är öppen för förslag... Men förfest hemma hos mig är lugners som ett alternativ! |
En swetaförfest alltså? :P
Jag ska på 30årsfest innan så de blir ingen förfest för min del.. fast.. hälften av de på festen ska på Ferry sen ändå :nervous: |
|
|
| mr_fisken |
| schysst med ett alternativ men vetifan om vi pallar åka 45min när det är 10min till berns från oss men vi får se :) |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
inget att fundera på, det är bara följa med som gäller |
haha .. aa okej då vet jag:p jobbiga e jag tror min kompis som fyller ska ha sin fest den lördagen :mad: får ta ett snack me henne:p |
|
|
| Pisch |
Vi styr upp förfest hos Vizay! Det går säkert bra! =)
Någon som vet hur det ser ut på biljettfronten? Blir nog att tjacka ticket nästa helg, efter löning det vill säga! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Pisch
Vi styr upp förfest hos Vizay! Det går säkert bra! =)
Någon som vet hur det ser ut på biljettfronten? Blir nog att tjacka ticket nästa helg, efter löning det vill säga! |
Ja vad har hans själv att säga omdet så vi inte kommer och våldar medans hans mamma står vid spisen... Bor inte han ute på Ekerö?
Firren... förstår dig... dock tar det 28min med pendeln från centralen :D detaljer :D |
|
|
| anuga |
| Förfest var som =) Kicki's annars :p |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja vad har hans själv att säga omdet så vi inte kommer och våldar medans hans mamma står vid spisen... Bor inte han ute på Ekerö?
Firren... förstår dig... dock tar det 28min med pendeln från centralen :D detaljer :D |
ja och det tar 6min från mariatorget till centralen ;)
men kirrar man en bil som kan köra en ut och sen tillbaka så vore det fan sweet |
|
|
|
|