return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan! (pg. 3)
View this Thread in Original format
jofawe
ja om till och med jag masar mig upp så måste ju ni som bor i sthlm befinna sig där!
anuga
Allt e klar från min sida :) nu är det CorstenParty som gäller!
mr_fisken
nån som kirrar förfest? tveksamt om jag o kvicket tar tag i det den här gången
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mr_fisken
nån som kirrar förfest? tveksamt om jag o kvicket tar tag i det den här gången

Jag kan ha förfest om ni orkar dra er ut hit...
Har ett antal som redan sagt ja men jag har samtidigt sagt att jag är öppen för förslag... Men förfest hemma hos mig är lugners som ett alternativ!
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kan ha förfest om ni orkar dra er ut hit...
Har ett antal som redan sagt ja men jag har samtidigt sagt att jag är öppen för förslag... Men förfest hemma hos mig är lugners som ett alternativ!



En swetaförfest alltså? :P
Jag ska på 30årsfest innan så de blir ingen förfest för min del.. fast.. hälften av de på festen ska på Ferry sen ändå :nervous:
mr_fisken
schysst med ett alternativ men vetifan om vi pallar åka 45min när det är 10min till berns från oss men vi får se :)
fe_maLe
quote:
Originally posted by mr_fisken
inget att fundera på, det är bara följa med som gäller


haha .. aa okej då vet jag:p jobbiga e jag tror min kompis som fyller ska ha sin fest den lördagen :mad: får ta ett snack me henne:p
zoric
SWE-TA FÖRFEST FTW
Pisch
Vi styr upp förfest hos Vizay! Det går säkert bra! =)

Någon som vet hur det ser ut på biljettfronten? Blir nog att tjacka ticket nästa helg, efter löning det vill säga!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Pisch
Vi styr upp förfest hos Vizay! Det går säkert bra! =)

Någon som vet hur det ser ut på biljettfronten? Blir nog att tjacka ticket nästa helg, efter löning det vill säga!

Ja vad har hans själv att säga omdet så vi inte kommer och våldar medans hans mamma står vid spisen... Bor inte han ute på Ekerö?


Firren... förstår dig... dock tar det 28min med pendeln från centralen :D detaljer :D

anuga
Förfest var som =) Kicki's annars :p
mr_fisken
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja vad har hans själv att säga omdet så vi inte kommer och våldar medans hans mamma står vid spisen... Bor inte han ute på Ekerö?


Firren... förstår dig... dock tar det 28min med pendeln från centralen :D detaljer :D


ja och det tar 6min från mariatorget till centralen ;)

men kirrar man en bil som kan köra en ut och sen tillbaka så vore det fan sweet
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement