|
Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| anuga |
| Ligger i feber så jag missade det, surt som fan, ferry still is godlike I see. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Sjukt kul igår! Vilken jävla fest!
Träffade Ferry en sväng så han kunde få en egen kopia!
 |
|
|
| ColinZeal |
Cool Steve! Du signerade väl skivan själv innan Ferry fick den?
;) |
|
|
| Speactra |
Kunde tyvärr inte komma igår :(
Synd att man missade det.. Ni får dra upp lite bilder :p |
|
|
| jofawe |
| Jag tog 700 bilder, fixar upp dem när jag kommer hem |
|
|
| Akia |
700?! Det var inte dåligt! Hann du festa nåt själv?
| quote: | Originally posted by anuga
Ligger i feber så jag missade det, surt som fan, ferry still is godlike I see. |
Stackare! Men det kommer fler tåg... Så krya på dig! |
|
|
| DJ_Dark |
Nå er jeg hjemme og! Sykt kul fest i går, med Ferry som signerte pannen min og freeloop's. Jævla moro å "snakke" med Ferry da han spilte ved hjelp av kroppsspråk osv.
Takk til Stefan som tok vare på oss norske som kom!
Bilder og videoer blir lagt ut når freeloop har redigert dem :)
Jeg ble også matforgiftet på McDonalds etterpå =/ |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by DJ_Dark
Nå er jeg hjemme og! Sykt kul fest i går, med Ferry som signerte pannen min og freeloop's. Jævla moro å "snakke" med Ferry da han spilte ved hjelp av kroppsspråk osv.
Takk til Stefan som tok vare på oss norske som kom!
Bilder og videoer blir lagt ut når freeloop har redigert dem :)
Jeg blev også matforgiftet på McDonalds etterpå =/ |
Kul att du kunde komma. jobbigt att du blev matförgiftad. |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by zoric
Det var sjukt kul!
Mycket folk, trångt och minst sagt svettigt!
Ferry lirade typ:
Ferry Corsten "Beautiful"
Ferry Corsten "LEF"
Mark Pledger "On The Edge"
System F "Out Of The Blue"
Lange vs. Gareth Emery "Another You, Another Me" (?)
Robert Miles "Children 2006" [Sean Tyas Mix]
Mind One "Hurt Of Intention" [Ferry Fix]
Ferry Corsten "Fire" [Flashover Mix]
Gouryella "Tenshi"
Ferry Corsten Feat. Guru "Junk" (?)
Det är vad jag minns i alla fall :) Riktigt nice kväll palla sova :D |
Tack för infon . undrade fan Vem som hade gjort robert miles remixen.
Tack zoric =) |
|
|
| Olov |
Vilket drag det var, fullt ös från början till slutet. Hoppas han är tillbaka snart, han verkar ju tycka om att spela här i lilla sverige.
Förresten vet nån vad han spelade som första låt? |
|
|
| jofawe |
| Jag gillade den låten som innehöll ett gitarrriff, typ gammal bon jovi låt från 80talet:) |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by Olov
Vilket drag det var, fullt ös från början till slutet. Hoppas han är tillbaka snart, han verkar ju tycka om att spela här i lilla sverige.
Förresten vet nån vad han spelade som första låt? |
Han kommer kanskje til Norge (Oslo) om noen få måneder. Jeg vet ikke helt sikkert enda, men det er veldig stor sannsynlighet for det :) Siden jeg dro til Stockholm kan du/dere komme til Oslo ;) |
|
|
|
|