|
Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Dark |
| Faen! Lurer på hvem den jenta som er på det bildet jeg posta er :toothless |
|
|
| DJ_Dark |
We are happy mode! :)
Lurer fortsatt på hvem hun til venstre er xD |
|
|
| jofawe |
| Dj dark, eftersom antalet svenska kvinnor här på ta är lätträknade så tycker jag att du ska höra på www.Tranceclubber.com.. Där är dem fler! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Sen var det ju lätt över 1000pers och de är ju långt från bara forummedlemmar som går på dessa fester... tror faktiskt vi bara representerar en liten minoritet |
|
|
| DJ_Dark |
Pfff! Jeg håper på flaks! :p
Er tranceclubber.com svensk? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DJ_Dark
Pfff! Jeg håper på flaks! :p
Er tranceclubber.com svensk? |
Japp... Startad av Olof och Gurra från Linköping.... 99.99% av alla medlemmar är Svenskar :gsmile: |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Japp... Startad av Olof och Gurra från Linköping.... 99.99% av alla medlemmar är Svenskar :gsmile: |
99.98% nå :toothless |
|
|
| jofawe |
| Tranceclubber är väl helsvenskt, förutom Scul och ni norrmän då :) |
|
|
| DJ_Dark |
| Alle der snakker ditt om Ferry-konserten =/ |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Sen var det ju lätt över 1000pers och de är ju långt från bara forummedlemmar som går på dessa fester... tror faktiskt vi bara representerar en liten minoritet |
Kan man lätt hålla med om.
Roligaste av allt var att majoriten av folket såg inte ut som den bild man har sett på mondaybar krysningarna. där alla har på något mer eller mindre likt som cyberdog eller space tribe eller catch 22 liknande stuk på kläderna. Kände mig utstött på något sätt typ som den sista mohikanen att bära något åt det hållet. Dax att hänga in kläderna i garderoben for good kanske. Rave trenden är över. Kanske kan bli en blog av detta. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DJ_Dark
Alle der snakker ditt om Ferry-konserten =/ |
Håller med... en jävla massa skitsnack och jag fattar inte hur folk orkar gnälla när det ges sånna högklassika events!
Snacka om otacksamhet!
Jag är grymt sugen till och med på dra till Norge för att se Ferry... vad sa ni nu gutter ? Hur var det med den festen? Give me info!
Snowave: Jag tycker faktiskt det är roligare om folk klär sig precis som de vill och inte anpassar sig efter andra... Tyvärr blir det ett mer och mer likriktat mode på kryssarna och alla andra fester också...
Enda UV-tomtarna finns väl numer på skogsfestern! |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Håller med... en jävla massa skitsnack och jag fattar inte hur folk orkar gnälla när det ges sånna högklassika events!
Snacka om otacksamhet!
Jag är grymt sugen till och med på dra till Norge för att se Ferry... vad sa ni nu gutter ? Hur var det med den festen? Give me info!
Snowave: Jag tycker faktiskt det är roligare om folk klär sig precis som de vill och inte anpassar sig efter andra... Tyvärr blir det ett mer och mer likriktat mode på kryssarna och alla andra fester också...
Enda UV-tomtarna finns väl numer på skogsfestern! |
SteveTranz4ever: Jepps. Mode verkar va det som är. Lär blir mode inriktat till och med ute i skogen till slut om det växer på det här sättet. |
|
|
|
|