return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan! (pg. 6)
View this Thread in Original format
PoiZoN
Hur går det med förfesten steve? ;)
SteveTranz4ever
7000 POSTER
Många har försvunnit under årens lopp, stora krashen för 4 år sen (-400), inga i vad lyssnar du på-tråden, inga dubbelposter
Member since: Apr-18-2001



quote:
Originally posted by PoiZoN
Hur går det med förfesten steve? ;)

Jag väntar på svar... så fort jag får svar på hur det blir så är det grönt! Ni kan ju börja fundera på om ni är sugna på buffé för 99:- inkl. 1 bira!
Akia
Buffé låter trevligt!
PoiZoN
Yes, maten låter väldigt bra, skulle verkligen inte tacka nej till något sånt :)
freeloop
Vi er 3 for Norge som kommer på lørdag:)
Vi er keen på mat og et par kalde:D 99,-, we're in!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by freeloop
Vi er 3 for Norge som kommer på lørdag:)
Vi er keen på mat og et par kalde:D 99,-, we're in!

Vi får se hur de blir då... ska prata med han jag känner imorgon!

:gsmile:
Speactra
Det här låter som det kan bli en riktig kanonkväll :)
Jag är lätt på med käk o förfest :D
DJ_Dark
quote:
Originally posted by freeloop
Vi er 3 for Norge som kommer på lørdag:)
Vi er keen på mat og et par kalde:D 99,-, we're in!


;)

Vi 3 er: freeloop, meg og euphoria_ibiza (tror det var det nicket hans på TA er)
zoric
Då var både buss och förköpsbiljetter fixade till MondayBar XL med Ferry Corsten, Första gången jag ser Ferry, men tänker inte ha för höga förhoppningar för det är då det blir som bäst :D

Roll call, Vilka ska med nu då?

Aendy
Akia +2
anuga
Christian Ö.
DJ_Dark (Norsk TA)
euphoria_ibiza (Norsk TA)
freeloop (Norsk TA)
jofawe
mr_fisken
Pisch
PoiZoN
Speactra
SteveTranz4ever
thernan
zoric +3

Osäkra:
fe_maLe (?)
ExOn (?
Akia
Det är ju riktigt många härifrån! Kul! Hur blir det med förfesten då, Steve? Hört nåt?

SteveTranz4ever
Det blir förfest... dock ingen buffé!
Vi tar över en egen avdelning på Kickis på Kungsgatan 54, DJ-prylar finns på plats så jag har styrt upp med lite DJs som ska lira...

* Kör på mellan (19) 20 - 23

* Bjuder in några stora DJ-namn, Åke Ceder, Vizay & fisken...

* Dricka.... 1 stor öl för 30 spänn!

* Platsen vi håller till på är alltså Kickis på Kungsgatan 54.

Tyvärr blir det inte nån buffé som jag nämnt tidigare, de ville det skulle vara mer än 30 pers som käkade den men det kan jag inte garantera.
Hitta dit!

Alla som vill är välkomna! Öppet hus!
Akia
Super! Det ser vi fram emot! :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement