|
Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| PoiZoN |
| Hur går det med förfesten steve? ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
7000 POSTER
Många har försvunnit under årens lopp, stora krashen för 4 år sen (-400), inga i vad lyssnar du på-tråden, inga dubbelposter
Member since: Apr-18-2001
| quote: | Originally posted by PoiZoN
Hur går det med förfesten steve? ;) |
Jag väntar på svar... så fort jag får svar på hur det blir så är det grönt! Ni kan ju börja fundera på om ni är sugna på buffé för 99:- inkl. 1 bira! |
|
|
| Akia |
| Buffé låter trevligt! |
|
|
| PoiZoN |
| Yes, maten låter väldigt bra, skulle verkligen inte tacka nej till något sånt :) |
|
|
| freeloop |
Vi er 3 for Norge som kommer på lørdag:)
Vi er keen på mat og et par kalde:D 99,-, we're in! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by freeloop
Vi er 3 for Norge som kommer på lørdag:)
Vi er keen på mat og et par kalde:D 99,-, we're in! |
Vi får se hur de blir då... ska prata med han jag känner imorgon!
:gsmile: |
|
|
| Speactra |
Det här låter som det kan bli en riktig kanonkväll :)
Jag är lätt på med käk o förfest :D |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by freeloop
Vi er 3 for Norge som kommer på lørdag:)
Vi er keen på mat og et par kalde:D 99,-, we're in! |
;)
Vi 3 er: freeloop, meg og euphoria_ibiza (tror det var det nicket hans på TA er) |
|
|
| zoric |
Då var både buss och förköpsbiljetter fixade till MondayBar XL med Ferry Corsten, Första gången jag ser Ferry, men tänker inte ha för höga förhoppningar för det är då det blir som bäst :D
Roll call, Vilka ska med nu då?
Aendy
Akia +2
anuga
Christian Ö.
DJ_Dark (Norsk TA)
euphoria_ibiza (Norsk TA)
freeloop (Norsk TA)
jofawe
mr_fisken
Pisch
PoiZoN
Speactra
SteveTranz4ever
thernan
zoric +3
Osäkra:
fe_maLe (?)
ExOn (? |
|
|
| Akia |
| Det är ju riktigt många härifrån! Kul! Hur blir det med förfesten då, Steve? Hört nåt? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det blir förfest... dock ingen buffé!
Vi tar över en egen avdelning på Kickis på Kungsgatan 54, DJ-prylar finns på plats så jag har styrt upp med lite DJs som ska lira...
* Kör på mellan (19) 20 - 23
* Bjuder in några stora DJ-namn, Åke Ceder, Vizay & fisken...
* Dricka.... 1 stor öl för 30 spänn!
* Platsen vi håller till på är alltså Kickis på Kungsgatan 54.
Tyvärr blir det inte nån buffé som jag nämnt tidigare, de ville det skulle vara mer än 30 pers som käkade den men det kan jag inte garantera.
Hitta dit!
Alla som vill är välkomna! Öppet hus! |
|
|
| Akia |
| Super! Det ser vi fram emot! :toocool: |
|
|
|
|