|
Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Kvicket |
| zoric nu är jag inte riktigt 100% men jag är nästan säker på att fisken inte ska på Ferry. Däremot förfesten och där dyker nog jag också upp. |
|
|
| DJ_Dark |
Kjipt at det ikke ble noen buffé =/
Vi kommer til Stockholm ca kl 16.30 og har med andre ord en god del timer å slå i hjel! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DJ_Dark
Kjipt at det ikke ble noen buffé =/
Vi kommer til Stockholm ca kl 16.30 og har med andre ord en god del timer å slå i hjel! |
Maila mig ditt mobilnummer så kan jag guidea dig om du inte skulle hitta till förfesten!
Posta gärna bilder på er 3 så man känner igen er :gsmile:
[email protected]
Nu har jag släppt en ny video med Ferry Corsten... jag filmade materialet under hans spelning på Monday Bar Spring Cruise 2006, tyckte det kunde va passande nu när Ferry kommer till stan och det är kryss om en månad! Blir grym att ladda med!
Tanka hem den på http://www.liquidsunset.org
 |
|
|
| freeloop |
Taken from the Ferry forum:
From left to right: Clinton, Robbert, Suzy, Sheila, Ferry, freeloop (front), Chris, Amy, Anlong, Matt, Evelyn, Moh Trance, Losha and euphoria_ibiza
Jeg hoppet inn i bildet, så jeg ser ganske PR-kåt ut hehe:D |
|
|
| DJ_Dark |
| Jeg sendte en mail til deg nå :) |
|
|
| freeloop |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Maila mig ditt mobilnummer så kan jag guidea dig om du inte skulle hitta till förfesten!
Posta gärna bilder på er 3 så man känner igen er :gsmile:
[email protected]
Nu har jag släppt en ny video med Ferry Corsten... jag filmade materialet under hans spelning på Monday Bar Spring Cruise 2006, tyckte det kunde va passande nu när Ferry kommer till stan och det är kryss om en månad! Blir grym att ladda med!
Tanka hem den på http://www.liquidsunset.org
|
What an awsome video Steve! Love that part where he teases with the first beat of Carte Blanche....Can't wait til' Saturday. He's gonna rock my body, that's for sure:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
I'm glad you liked it!
Yeah Carte Blanche is a timless classic!!!!
Eller du kanske förstår Svenskan ? |
|
|
| freeloop |
Hehe, ja. Er bare en gammel vane å skrive på engelsk. Enig der, Carte Blanche er en all time high.
Blir trevligt å hilse på svenske tranceaddicts, aldri vært på party i Sverige før. Er det bra lyd og stort lokale på Berns? Svenske klubbers er hvertfall ikke noe å utsette på:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Berns är några av de finaste festlokalerna i Sthlm med enorma tak-kronor och ursprungliga väggar!
Sist det var Monday Bar XL var det så jävla grymt! Dom brukar få till grymt bra ljud där också!

Alla 124 bilder som Tony tog för MondayBar kan ni se här!
MBXL/GATECRASHER 4 NOVEMBER 2006 |
|
|
| DJ_Dark |
Satan! For et fint sted. Får bare håpe tak-kronene ikke faller ned. Synes det ser litt skremmende ut :toothless
JEG GLEDER MEG! |
|
|
| DJ_Dark |
Her er noen bilder av meg! (Ikke mange får Ferry til å ta bilde av seg ^^)


Jeg kommer med min Passport t-sjorte på lørdag og :) |
|
|
| [SWE]Helios |
| Ferry har bara en Razr? O_o |
|
|
|
|