return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan! (pg. 14)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
ja, du brukar ju defenitivt springa runt i rejvakläder ;)

Nästan... clubwear snarare... Men ser hellre räjjvkläder än det man skulle se om man går på Stureplan... :)


[kraftig off topic]
mr_fisken
jag skulle i alla lägen föredra en nice skjorta och ett par snygga jeans som är rätt i tiden före rejvkläder.. är väl inget fel med att folk hänger med i modet och samidigt gillar edm?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mr_fisken
jag skulle i alla lägen föredra en nice skjorta och ett par snygga jeans som är rätt i tiden före rejvkläder.. är väl inget fel med att folk hänger med i modet och samidigt gillar edm?

Absolut inte, det är snyggt!
jofawe
quote:
Originally posted by mr_fisken
jag skulle i alla lägen föredra en nice skjorta och ett par snygga jeans som är rätt i tiden före rejvkläder.. är väl inget fel med att folk hänger med i modet och samidigt gillar edm?


VA?! Skjorta är ju gaaay!


ironi..
Laszlo
quote:
Originally posted by mr_fisken
jag skulle i alla lägen föredra en nice skjorta och ett par snygga jeans som är rätt i tiden före rejvkläder.. är väl inget fel med att folk hänger med i modet och samidigt gillar edm?


'nuff said
SteveTranz4ever
Fan va ni är fjantiga :D

"Så här ska man klä sig... så här ska man inte klä sig"
DJ_Dark
Ta på deg hva faen du vil ffs ! :)
Snowave
quote:
Originally posted by Laszlo
ja, du brukar ju defenitivt springa runt i rejvakläder ;)



Hahaha. lol. Fasionlions vs. The Ravers?

Kan nog sluta som en mycket bra låttitel eller bandnamn.

Btw denna tråd har fan ändrats till en mode debatt från att ha varit en tråd avsett för en ferry corsten spelning. OM vi ksa fortsätta så här måste vi snart starta en ny tråd som får heta mode debatt.

Tack & hej leverpastej.
SteveTranz4ever
116 bilder av Tony ligger nu på Mondaybar.com :)
Snowave
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
116 bilder av Tony ligger nu på Mondaybar.com :)


USch att jag hamnad med på bild. Förut gillade jag att vara med på bil. nu är bara grupp foto som gäller känns det som.

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Snowave
USch att jag hamnad med på bild. Förut gillade jag att vara med på bil. nu är bara grupp foto som gäller känns det som.

Vart hamnade du med på bild?
Jag är på bild 17...
Snowave
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vart hamnade du med på bild?
Jag är på bild 17...


bild 30 där jag försöker gömma mig. genom att titta bort, orange t shirt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Privacy Statement