|
Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
ja, du brukar ju defenitivt springa runt i rejvakläder ;) |
Nästan... clubwear snarare... Men ser hellre räjjvkläder än det man skulle se om man går på Stureplan... :)
[kraftig off topic] |
|
|
| mr_fisken |
| jag skulle i alla lägen föredra en nice skjorta och ett par snygga jeans som är rätt i tiden före rejvkläder.. är väl inget fel med att folk hänger med i modet och samidigt gillar edm? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
jag skulle i alla lägen föredra en nice skjorta och ett par snygga jeans som är rätt i tiden före rejvkläder.. är väl inget fel med att folk hänger med i modet och samidigt gillar edm? |
Absolut inte, det är snyggt! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
jag skulle i alla lägen föredra en nice skjorta och ett par snygga jeans som är rätt i tiden före rejvkläder.. är väl inget fel med att folk hänger med i modet och samidigt gillar edm? |
VA?! Skjorta är ju gaaay!
ironi.. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
jag skulle i alla lägen föredra en nice skjorta och ett par snygga jeans som är rätt i tiden före rejvkläder.. är väl inget fel med att folk hänger med i modet och samidigt gillar edm? |
'nuff said |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan va ni är fjantiga :D
"Så här ska man klä sig... så här ska man inte klä sig" |
|
|
| DJ_Dark |
| Ta på deg hva faen du vil ffs ! :) |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Laszlo
ja, du brukar ju defenitivt springa runt i rejvakläder ;) |
Hahaha. lol. Fasionlions vs. The Ravers?
Kan nog sluta som en mycket bra låttitel eller bandnamn.
Btw denna tråd har fan ändrats till en mode debatt från att ha varit en tråd avsett för en ferry corsten spelning. OM vi ksa fortsätta så här måste vi snart starta en ny tråd som får heta mode debatt.
Tack & hej leverpastej. |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
116 bilder av Tony ligger nu på Mondaybar.com :) |
USch att jag hamnad med på bild. Förut gillade jag att vara med på bil. nu är bara grupp foto som gäller känns det som. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Snowave
USch att jag hamnad med på bild. Förut gillade jag att vara med på bil. nu är bara grupp foto som gäller känns det som. |
Vart hamnade du med på bild?
Jag är på bild 17... |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vart hamnade du med på bild?
Jag är på bild 17... |
bild 30 där jag försöker gömma mig. genom att titta bort, orange t shirt |
|
|
|
|