return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan! (pg. 11)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by anuga
jofawe, vilken kamera använde du? samt objektiv?
Bilderna på ferry verkar ha lite förmycket slutar tid ;)
Nice med bilder dock, har fortfarande 40c feber o ligger med laptopen i soffan o pullar med jobb.

Kan meddela att det är nog Liquids comprimerings/upladdnings-motor som pajar det mesta just i detta fall!
Ska se om jag kan ladda upp bilderna direkt till servern över de befintliga lite senare... Då blir de kanoners!
Men måste förminska dem för hand innan bara!
anuga
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kan meddela att det är nog Liquids comprimerings/upladdnings-motor som pajar det mesta just i detta fall!
Ska se om jag kan ladda upp bilderna direkt till servern över de befintliga lite senare... Då blir de kanoners!
Men måste förminska dem för hand innan bara!

Okej, sad...

Kanske dags att bygga om motorn ;)

Sitter med en nu, till två vimmel sidor :)
jofawe
anuga:
Jag hade min Nikon D80 med 18-55 och ett 50/1.8 .. i manuellt läge, som alltid :)

Jag gillar dock inte när de har rött ljus på dj:n, det är skitsvårt att få bra bilder då, har man för kort slutartid blir det för mörkt, har man bara lite längre blir det suddigt..

Men men..
DJ_Dark
Det var oss du så på McDonalds ja. Jeg ble matforgiftet på den jævla McDonaldsen og! Grrr

jofawe! Jeg var bare så vidt på bildene dine!!! Du kunne tatt ett av meg med sig i pannen!
DJ_Dark
INCOMING PICS!!!

HERE

og

HERE

Hvem er den blonde jenta på bilde 32 i den første linken? Hun flørtet masse med meg før hun bare stakk! :conf: Har noen sett hun før?

DJ_Dark
Stefan, freeloop and me

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by DJ_Dark
Stefan, freeloop and me


Jag gör den obligatoriska "Gielen posen"
[SWE]Helios
quote:
Originally posted by DJ_Dark
Jeg ble matforgiftet på den jævla McDonaldsen og! Grrr

Heh, no sherlock? :haha:

I'm lovin it :whip:
DJ_Dark
Stefan; vær litt kreativ!

[SWE]Helios; Booo! Det var ikke gøy med 8 timer buss!

En ting til; Hvorfor forstår ikke svensker norske som snakker? Jeg måtte snakke svensk utover kvelden! (Dvs, så godt jeg kunne)
Olov
För min del så beror det på vilken dialekt det är, vissa norrmän (från norr tror jag) verkar jag ha lättare att förstå medan andra blir det nästan bara gröt för mig... fast inte lika grötigt som danskan då. :)

DJ_Dark
Jeg takler ikke dansk heller, og det er en del norsk jeg heller ikke skjønner xD

Men jeg trodde i alle fall folk ville forstå meg fra Asker/Oslo, men nei :toothless
Snowave
quote:
Originally posted by jofawe
Jag gillade den låten som innehöll ett gitarrriff, typ gammal bon jovi låt från 80talet:)


Det var inte bonjovi utan det var ju brian adams
i gonna run to you tror jag ????? eller???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Privacy Statement