return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Pisch
Jepp! Han bor på Ekerö och det är bäst att fråga han innan tror jag, annars får jag nog stryk!

Annars är de väl bara att ta vilket ölhak som helst!
SteveTranz4ever
Alltså om folk bara orkar ta sig en halvtimme med tåget till Väsby står det ett par CDJ800 och ett par 1210mk5 redo...
Men det är ju ett tag kvar som sagt... vad som helst kan hända...
Vizay
nej vi ska inte ha förfest hemma hos mig för det orkar jag inte :p
Och ja du ska ha stryk hur som pisch, du förtjänar det säkerligen ändå på något sätt ;)

Och JA det är klart man drar till herr stiiiv på förfest, jag tänker ta med min skivcase iaf och lira loss lite :D
SteveTranz4ever
Vad säger ni om att förfesta på ett uteställe i Sthlm...

Jag känner en delägare till en krog i centrala Sthlm... 5-10 minuters gång från Berns...
* Förfest mellan (19)20-23
* Om en majoritet vill, buffé inkl 1 öl för 99:-
* Vi sköter och mixar musiken (DJ utrustning finns, CDJ100, mixer okänd)
* Blir vi många får vi en egen avdelning för oss själva.
* Billigare öl än normalt, stort stark ca.30:-
* Ev. stobildskärm där vi visar en fest-DVD om vi vill...

Alla som ska till Berns och som är sugna på detta svara gärna!
Hur är intresset för detta?
anuga
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Alla som ska till Berns och som är sugna på detta svara gärna!
Hur är intresset för detta?

Go for Launch!
Akia
Låter super!!!
Vizay
jag kan tyvärr inte gå på festen visar det sig nu, jobbar dagen efter på hemglass så jag kan inte köra sömnlöst heller utan måste sova eftersom jag ska köra bil dagen efter :(

Däremot funderar jag på att joina in lite på förfesten iaf :D
Akia
Jag har 2 icketranceaddictkompisar som gärna är me och förfestar, om det går bra.
Laszlo
fan va fett steve, något sådant hade jag absolut inte bangat på i framtiden. Nu är det alldeles för kort varsel för mig att kunna ta ledigt, men en sådan här uppslutning/förfest hade ju gjort det så mycker mer intressant för oss att ta sig upp till en liknande fest...
PoiZoN
Som jag skrev på TC så skulle en sån förfest vara helt sjukt bäst :D Jag o tre kompisar till skulle gärna komma om det blev ngt.

DJ_Dark
Noen som vet hvordan jeg kan komme billig fra Oslo til Stockholm? :)

GIEF Ferry!
Olov
Om du nu orkar sitta i en buss i drygt 7 timmar så finns Swebus med hyffsade priser...
http://www.swebusexpress.se
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement