return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan! (pg. 5)
View this Thread in Original format
MondayBar
Hej

Nu stoppar vi försäljningen av biljetter till Ferry Corsten på C.U.M inom ett par dagar, så om du vill köpa en biljett till Monday Bar-pris (280 kr) så skynda dit. Sen kommer de enbart att finnas att köpa via Ticnet.se för 315 kr + serviceavigift samt i dörren för 340 kr.

/Staffan, Monday Bar
DJ_Dark
Jeg får ikke bestillt billetter på ticnet.se siden jeg ikke er svensk =(


FELMEDDELANDE:

I927 Endast försäljning till svenska bokare!!
PoiZoN
quote:
Originally posted by DJ_Dark
Jeg får ikke bestillt billetter på ticnet.se siden jeg ikke er svensk =(


FELMEDDELANDE:

I927 Endast försäljning till svenska bokare!!


Jobbigt, känner du kanske någon i sverige som kan beställa åt dig? Annars vet jag inte riktigt hur du ska lösa det, kanske höra med ticnet.
DJ_Dark
Vi er 3 kompiser som har tenkt oss dit, men nå kan vi jo ikke... =s
DJ_Dark
Noen her som vil høre med Ticnet hvorfor det er slik? Det koster for mye å ringe fra Norge.. (mer enn jeg vil bruke)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by DJ_Dark
Vi er 3 kompiser som har tenkt oss dit, men nå kan vi jo ikke... =s

Alternativt kanske Monday Bar kan ha en betallista... alltså en lista där ni sätts upp och som ni bokas av på i dörren och får betala entrén...
Borde ju gå att lösa på nåt vis!
DJ_Dark
Vi sendte en mail til Monday Bar i går kveld og spurte ;)
DJ_Dark
Billetter har blitt fikset :)

Cyaaaa!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by DJ_Dark
Billetter har blitt fikset :)

Cyaaaa!

På vilket vis löste ni det?
DJ_Dark
Sendte en mail til Monday Bar crewet! De skrev oss opp på en guest list ;)

Aendy
Alltså! Jag är så sjukt glad att Corsten är i Sverige igen. Var inne och kollade bilderna från förra gången han var här och direkt fick man tillbaka den känslan som fanns den kvällen. Man får ju egentligen inte tro att det blir lika sjukt underbart igen får då brukar man bara bli besviken men man kan ju hoppas ;)
jofawe
När ferry var på mondo, ja det var en magisk kväll.. En av de bästa festerna jag varit på, någonsin!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement