|
Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| EsseT |
WIIE :) ska bli kul att se honom igen sist han spelade på Mondo var det helt underbart ...saknar det stället lite
Men det blir nog minst lika bra på Berns Dags att fixa biljetter
SES |
|
|
| anuga |
Sån jäkla ångest, missar det kanske!!!
Har fått en bokning samma dag!!!
Spela själv eller fetta loss till Ferry?!?!?!
Valet borde inte vara så svårt, men jag bor här nere fortfarande :whip: |
|
|
| CJ InterCity |
här går det undan för våran hjälte! HÄRLIGT CHRISTIAN!! :D :D
*börjar checka tågpriser* |
|
|
| anuga |
| Blir Ferry Corsten :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by anuga
Blir Ferry Corsten :) |
Jag fixar tix imorn... skulle gjort de idag men de körde sej!
Ska köpa åt 3 pers nu :) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag fixar tix imorn... skulle gjort de idag men de körde sej!
Ska köpa åt 3 pers nu :) |
Hehe, pengar dyker upp lagom då, kommer in imorgon ;)
Förfest hemma hos dig då ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by anuga
Hehe, pengar dyker upp lagom då, kommer in imorgon ;)
Förfest hemma hos dig då ;) |
Ja om inget annat dyker upp... :) |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by ExOn
Tics slut? |
hoppas inte, inte lyckas bestämt mig än juh:p :wtf: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Det är dom knappast !!!!! |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
hoppas inte, inte lyckas bestämt mig än juh:p :wtf: |
inget att fundera på, det är bara följa med som gäller |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
inget att fundera på, det är bara följa med som gäller |
EXAKT !!!! Kommer bli en så grym kväll... och fundera inte på om du kan försöka övertala kompisarna eller inte... Man drar själv så finns ju alla vi där liksom! :gsmile: |
|
|
|
|