return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 
Wielerseizoen 2007 (pg. 10)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Je moet er rekening mee houden dat de Tre Crime de Laveredo en de Zoncolan er nog aankomen. Die zijn nog steiler dan de col van vandaag, en dat ligt Simoni normaal gezien beter. Plus, hij wordt ook steeds beter naarmate de Giro vordert. Maar voor de eindzege heeft hij volgens mij inderdaad ook al té veel tijd verspeeld op mannen die betere tijdrijders zijn dan hem. Zelfs al kan hij in het gebergte nog 3 minuten terugpakken (wat ik betwijfel, misschien hoogstens een half minuutje), dan nog is hij eraan voor de moeite in de laatste tijdrit. :)

Pittig detail trouwens: Na zijn "inzinking" op de Agnello gisteren heeft Ricco zowaar de snelste beklimming van de Izoard gereden. Dus ik zie hem nog wel eens uitpakken in één van de komende bergritten :)
Config
Ik vind Simoni zeker de gelijke van Di Luca bergop... alleen heeft ie het grote nadeel dat hij zijn explosiviteit echt wel verloren is.. Hij zal het dus moeten hebben van lange aanvallen.. maar ik weet niet als die er gaan komen.. Di Luca zal zijn mannen alvast alles laten doen om telkens met een grote groep aan de slotbeklimming te komen.. en dan zal het wat meer op explosiviteit aan komen.. Ik zie Simoni ook niet veel tijd meer nemen op Di Luca.. Ik zie Piepoli nog wel een rit winnen.. na zijn berewerk van de voorbije dagen en zijn bevestiging vandaag moeten ze bij Saunier toch ook wel doorhebben dat die nog een etappezege kan behalen.. de eindzege is volgens mij toch al niet meer mogelijk..
Jasperovitsj
Wat een onverwacht geweldige etappe :crazy:
Wat afrip voor Simoni dat Garzelli een heel stuk heeft kunnen staëren achter die scooter, maar ik klaag niet want ik heb hem in m'n ploeg staan :D

Morgen nog zo'n rit met veel potentieel. Piepoli heeft vandaag geen werk moeten opknappen, dus ik denk dat hij morgen weer gaat knallen :o
CygnusX
Amai, weeral een rit om vingers en duimen van af te likken :eyes:
MikeVee
ja, spannend voor de etappe en de roze trui.
Slecht voor mijne wielerprono wel :(

De commentaar was ook eens deftig, Karl was eens niet onzeker en onderdanig aan het klappen vond ik. Want anders is dat meer fluisteren dat die doet.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by CygnusX
Amai, weeral een rit om vingers en duimen van af te likken :eyes:

.

Wat een geweldige Giro toch! :crazy:
Het nummer van Saunier is uiteindelijk toch niet gegaan zoals ze gepland hadden denk ik (Simoni die Piepoli en Ricco als springplank gebruikt en dan met 3 Di Luca onder druk zetten), maar met de eerste 2 plaatsen zullen ook wel enigzins tevreden zijn :)

En Di Luca pakt de Giro, geen twijfel meer mogelijk...
MikeVee
Ik begin het toch wel heel verdacht te vinden wat die schleck en Piepolli daar dag na dag blijven presteren. :o
Eagle`
quote:
Originally posted by MikeVee
Ik begin het toch wel heel verdacht te vinden wat die schleck en Piepolli daar dag na dag blijven presteren. :o

als ge ziet waar piepolli staat in het klassement niet echt, vind het echt zodne da gibo etappe mocht winnen, na als het werk van leonardo mocht wel wat weerkrijgen
Config
Piepoli kon gewoon de Giro winnen, punt uit. Als ie em telkens zou mogen gespaard hebben ipv al dat werk voor Ricco' en Simoni te doen, dan reed hij er volgens mij gewoon los van weg.., maar hij heeft zich gewoon compleet opgeofferd.. wat een loyale luitenant..
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Eagle`
als ge ziet waar piepolli staat in het klassement niet echt, vind het echt zodne da gibo etappe mocht winnen, na als het werk van leonardo mocht wel wat weerkrijgen

.

Piepoli gaat in de tijdrit van zaterdag wel klop krijgen hoor :)
En Schleck is een raspaardje, nog meer dan zijn broer...

MikeVee
Gefelicitterd aan Bunz die na het voorjaar ook de Giro gewonnen heeft in de BeTA wielerprono :)
Maar het is Antony's broer die dit jaar al het meeste punten gescoord heeft.

Op naar de Tour, waar de keuze van renners een moeilijke opgave gaat worden.
djcresto
quote:
Originally posted by MikeVee

Schleck is nu wel een supertalent zoals er weinigen zijn waarschijnlijk.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement