return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Wielerseizoen 2007 (pg. 8)
View this Thread in Original format
CygnusX
quote:
Originally posted by MikeVee
Even omhoog kicken om te melden dat de Giro volgende week start.

Dus nog minder dan een weekje voor een wielerprono ploeg samen te stelen.
Nieuwe kandidaten om de leidersplaats van Bunz aan te vallen kunnen alle info terugvinden in de openingspost van dit topic.

Goed dat je het zegt, ik moet er vandaag of morgen eens werk van maken :)
Antony
ploegje af, 12 renners, 0 punten over :D ben fier op men puzzelwerk. nu hopen dat het opbrengt. ik heb ook men broer in de ploeg geïnviteerd, geen probleem toch eh...
Antony
deelnemerslijst

ook altijd handig
djcresto
Even melden dat Basso bekend heeft in de Fuentes affaire. Persoonlijk vind ik het momenteel wel een beetje raar dat enkel Basso en Ulrich al gepakt zijn in heel die affaire terwijl er toch heel veel verdachten waren.
Config
jup.. onze Valv Piti - Valverde bijvoorbeeld :p Die Fuentes was nu ook niet echt ingenieus in het bedenken van codenamen ..
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Antony
deelnemerslijst

ook altijd handig

Die klopt niet helemaal. :) Scarponi rijdt niet mee, en heeft net bekend in het Fuentes schandaal trouwens.
Thomas @ A.T.P
Iemand die meegedaan heeft aan megabike of er soms aan meedoet ?

Mag vrijdag menne racefiets gaan halen :D
MikeVee
Ook eens 12 renners ingevuld, voornamelijk Italianen aangezien renners in rondes van eigen land opeens beter presteren :D .

quote:
Originally posted by Antony
ik heb ook men broer in de ploeg geïnviteerd, geen probleem toch eh...

Uiteraard is dat geen probleem :)
MikeVee
Mooie sprintzege van McEwen in de eerste giro rit :) , al kwam Bettini nog heel dichtbij.
Had wel meer verwacht van Pettachi en Hushovd. :(
Jasperovitsj
Hushovd is nog niet helemaal fit, en Petacchi moet er nog wat doorkomen vrees ik. Maar als McEwen na rit 11 afgestapt is zal Peta waarschijnlijk wel nog wat zeges kunnen meepikken :)

Ik vraag me wel af waar Haedo zat vandaag :( Hopelijk niet betrokken in die valpartij :nervous:

CygnusX
Proficiat met uw 21ste plaats in de totaalranking van Wielerprono, Bunz ;)

BeTA staat op #5 :D

Mijn pa staat het 37ste :D Ikzelf op 425 :)
MikeVee
Petacchi pakt zijn zoveelste ritzege mee, mooi van op kop gewonnen.
Pech dat McEwen zichzelf had vastgereden en niet voluit kon gaan.
En wederom pech voor Hushovd die valt in de laatste kilometer :( , al zat hij op dat moment in een positie die geen kans op de ritzege gaf.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement