return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Wielerseizoen 2007 (pg. 7)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Boogerd: "Mijn afscheid is geen drama"
do 19/04/07 - Michael Boogerd is bezig aan zijn afscheidsjaar. Hij was jarenlang het gezicht van het Nederlandse wielrennen.
Michael Boogerd gaat zijn laatste maanden als profrenner tegemoet.
Dat heeft de Nederlander van Rabobank donderdag op een persconferentie zelf meegedeeld.

Boogerd, die volgende maand 35 wordt, debuteerde in 1994 bij de profs. Samen met Erik Dekker werd hij het gezicht van het Nederlandse wielrennen van de laatste tien jaar.

Boogerd won onder meer twee ritten in de Tour (in 1996 en
2002) en werd in 1998 vijfde in de stand. Dit jaar rijdt hij rond in de Nederlandse kampioenentrui.

Boogerd komt drie dagen voor de Gold Race naar buiten met het nieuws. Samen met Luik-Bastenaken-Luik is dat zijn favoriete koers. In 1999 won hij de Gold Race.

"Nog prachtige momenten beleven"
Michael Boogerd komt niet toevallig net voor de Gold Race naar buiten met het nieuws: "Dat is toch een beetje mijn koers."
"Met de Gold Race en Luik-Bastenaken-Luik heb ik altijd een speciale band gehad."

"Samen met de Tour zijn die twee koersen nog grote doelen van mij dit jaar", zegt Boogerd.

"Want het het is nog niet voorbij, ik ben enorm gemotiveerd om nog voor enkele prachtige momenten te zorgen", denkt Boogerd niet aan uitbollen.

"Mijn beslissing zat er wel wat aan te komen, ik ben geen 29 meer. Ik wil het moment vermijden dat ik moet leren omgaan met minder presteren. Maar dit is ook geen dramatische beslissing."

Toch wel zonde dat Boogie stopt, zeker met de vorm die hij nu nog heeft.
CygnusX
Een mooi artikel over Boogerd die stopt:
http://www.volkskrant.nl/sport/arti...hart?source=rss

Hopelijk toont hij ons nog mooie dingen dit jaar.
Thomas @ A.T.P
Das heel jammer, Boogie maakte altijd de koers hard, een coereur pur sang!
FCB_Fanatic
Rabobank heeft zn oog al op Gilbert laten vallen als vervanger van Boogerd staat op spoza.be.

quote:
Rabobank heeft wel zin in Philippe Gilbert

vr 20/04/07 - Rabobank gaat op zoek naar een vervanger voor de afscheidnemende Michael Boogerd en zou graag Philippe Gilbert in de ploeg hebben. "Drie jaar geleden polsten we al", zegt Erik Breukink.

"Het mag duidelijk zijn dat een renner als Gilbert ons interesseert. Hij kan op elk terrein uit de voeten, niet alleen in eendagskoersen", zegt Breukink in La Dernière Heure. "Zijn mentaliteit is prima en hij is ook nog rap in de spurt."

Rabobank is op zoek naar een opvolger voor Michael Boogerd (foto). Die wordt volgende maand 35 en kondigde donderdag zijn afscheid aan. Na dit seizoen is het onherroepelijk voorbij voor de Nederlander.

Gilbert: "Ik ben gecharmeerd door de interesse van Rabobank. Mijn contract bij Française des Jeux loopt nog tot 2008, dan zal er wel gepraat worden."

Link
Jasperovitsj
Zou wel ideaal voor Gilbert zijn denk ik, met zo'n überprofessionele ploeg achter zich :)
MikeVee
Voor al zen fans hier:

http://cgi.benl.ebay.be/Tom-Boonen-...1QQcmdZViewItem

:toothless
Thomas @ A.T.P
hahaha, al 102 euro lol
MikeVee

2de lezersbrief :haha: :haha:
Real
Hehe. :stongue:
Jasperovitsj
En dat is natuurlijk gegarandeerd de waarheid :p

MikeVee
Schumacher wint de amstel gold race.
En terecht, de enige die bleef aanvallen. Spijtig voor boogerd dat ie zelfs geen podiumplaats kon halen.
MikeVee
Even omhoog kicken om te melden dat de Giro volgende week start.

Dus nog minder dan een weekje voor een wielerprono ploeg samen te stelen.
Nieuwe kandidaten om de leidersplaats van Bunz aan te vallen kunnen alle info terugvinden in de openingspost van dit topic.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement