return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Wielerseizoen 2007 (pg. 11)
View this Thread in Original format
Antony
quote:
Originally posted by MikeVee

Maar het is Antony's broer die dit jaar al het meeste punten gescoord heeft.



tis nog ni genoeg dak het zelf altijd moet aanhoren alskem zie :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by MikeVee


Op naar de Tour, waar de keuze van renners een moeilijke opgave gaat worden.

Yup. Geen standaardploegjes zoals in de Giro meer. :) De kans om compleet de mist in te gaan wordt natuurlijk wel een pak groter, zeker omdat er geen uitgesproken favoriet voor de eindzege is. En dan de keuze van de sprinters, nóg moeilijker. Alle toppers doen mee, en ze zijn geen van allen goedkoop: Boonen, McEwen, Hushovd, Freire, Petacchi, Bennati en Zabel. Een ideale ploeg samenstellen met het krappe budget zal niet makkelijk zijn...


Nu na de Giro trouwens 72ste in de jaarranking. Ik klaag dus niet :)
Transfusion
Er is weer ambiance

Parket verhoort Quick-Step-renners
do 07/06/07 - In het wielermilieu heeft het parket een tiental huiszoekingen uitgevoerd in Vlaanderen en Wallonië. Er zijn tal van verboden producten aangetroffen. Een aantal renners en verzorgers van Quick-Step is meegenomen voor verhoor. Meer details ontbreken voorlopig.
diddi
Ze zouden er beter mee stoppen... *zucht* :(
MikeVee
LOL, eindelijk. Deze huiszoekingen komen er door het dossier dat Jean Marie Dedecker heeft aggegeven aan het gerecht. Eens zien wat Lefevre nu te zeggen heeft :stongue:

Persconferentie is al meer dan een half uur bezig en nog nergens geen extra info over welke renners/verzorgers het gaat.

Snap trouwens niet dat die renners hun verboden producten niet beter verstoppen, met al die huiszoekingen die er e afgelopen jaren al geweest zijn.
djcresto
quote:
Originally posted by MikeVee
LOL, eindelijk. Deze huiszoekingen komen er door het dossier dat Jean Marie Dedecker heeft aggegeven aan het gerecht. Eens zien wat Lefevre nu te zeggen heeft :stongue:

Persconferentie is al meer dan een half uur bezig en nog nergens geen extra info over welke renners/verzorgers het gaat.

Snap trouwens niet dat die renners hun verboden producten niet beter verstoppen, met al die huiszoekingen die er e afgelopen jaren al geweest zijn.


coureurs zijn achterlijk :D
Jasperovitsj
quote:
Volgens de Italiaanse krant La Gazzetta Dello Sport heeft Frank Vandenbroucke woensdag een zelfmoordpoging ondernomen. De renner van Acqua e Sapone ligt in het ziekenhuis, de dokters weigeren om uitleg te geven.
Vandenbroucke ligt op dit moment in het ziekenhuis van Fornaroli, in Magenta, op de afdeling intensieve verzorging. De dokters weigeren voorlopig elk commentaar over zijn toestand.


:eyes: :nervous:
djcresto
Trouwens, ik vind het echt belachelijk dat het parket zich met zo'n dingen bezig houdt. Er zijn heus wel belangrijker dingen dat een wielrenner die doping pakt.


Ondertussen heeft VDB zelfmoord proberen plegen.
The_G0dfather
zelfs da kan em ni

erover ? :p
massiveK
Le coureur cycliste Frank Vandenbroucke a tenté de mettre fin à ses jours mercredi et est actuellement hospitalisé dans un état grave à l'hôpital de Fornaroli, indiquait le quotidien italien La Gazetta dello Sport jeudi sur son site Internet.

Selo l'agence Ansa, le pronostic des médecins à son égard est réservé.

VDB, 32 ans, qui réside depuis quelques temps à Vermezzo près de Milan, fait actuellement partie de l'équipe Acqua&Sapone. L'ancien vainqueur de Liège-Bastogne-Liège a été mêlé à plusieurs affaires de dopage au cours des dernières années.

Real
Wat een zielig geval. :)
BZRK
quote:
Originally posted by The_G0dfather
zelfs da kan em ni

erover ? :p


Nee, da was ook mijn eerste gedacht. Tis trouwens al zijn 2e poging. 3e keer goeie keer?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement