return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Wielerseizoen 2007 (pg. 6)
View this Thread in Original format
Eagle`
miljaarde wa een koerske hee franzoi gereje, in' zevende :wtf:
Jasperovitsj
Pakt dat die van O'Grady nog net een tikkeltje indrukwekkender was :p
Eagle`
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Pakt dat die van O'Grady nog net een tikkeltje indrukwekkender was :p


Stewie zijn palmareske is wel ietske indrukwekkender dan de rikke zen lijsteke :clown:
Config
bah, khad een gevoel dat er zoveel meer inzat.. de Belgen die bijna allemaal in de achtervolging zaten en gewoon naar mekaar zitten te kijken.. alst Italianen of Spanjaarden geweest waren, ze waren er wel naartoe gereden.
Jasperovitsj
Toen Boonen op carrefour de l'arbre alleen weg was is Hoste blijkbaar komen aansluiten, maar hij is toen door een motor van de weg gereden. :nervous:

Als die 2 samen blijven geraken ze gegarandeerd bij het groepje met Flecha, en dan hadden ze misschien nog wel een mini-achtervolging kunnen opzetten aangezien Hoste Leukemans had en Boonen misschien nog Van Impe kon meesleuren. Niet dat ik denk dat ze O'Grady dan nog gepakt zouden hebben (die heeft op 25 kilomter tenslotte NIKS terrein prijsgegeven, zelfs niet op een ontketende Boonen), maar dan had Boonen toch ook nog verder geraakt...
Devilex
Boonen is toch nog tot op 55 seconden gekomen
MikeVee
Tommeke doet morgen niet mee, waardoor zijn voorjaar er dus opzit :)

En heeft een ongelukske gehad met zijne lamborghini: "Gisterenavond om 21u reed ik met mijn wagen in de buurt van Balen. Bij een verkeerslicht liep een kat de straat over. Ik kon ze ontwijken, maar kwam in de berm terecht. De voorkant van mijn wagen is beschadigd, maar gelukkig leeft de kat nog", kon de voormalige wereldkampioen er nog mee lachen.


:haha: :haha: :haha:
Thomas @ A.T.P
Als ge zo een loon hebt zoals hem kan je er idd mee lachen :D
Antony
doet morgen ni mee vanwege darmproblemen. swel jammer, hem zalk alvast ni moeten toejuichen op de grote markt.
djcresto
aja hij had toch in zijn broek gescheten, of is iedereen dat al vergeten :D

Devilex
quote:
Originally posted by djcresto
aja hij had toch in zijn broek gescheten, of is iedereen dat al vergeten :D


Hij reed inderdaad een bescheten koers.
MikeVee
Crap, na al het werk van de predictors vant McEwen te vroeg stil en is pas 2de. :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement