return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Wielerseizoen 2007 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Eagle`
quote:
Originally posted by Real
Of Eigeel verwijderen uit de maatschappij.



joe de rille, ge zou beter veurbeeld pakke on de FCB, die wet vor da de klepel hangt : ))
Push2005
quote:
Originally posted by Eagle`
joe de rille, ge zou beter veurbeeld pakke on de FCB, die wet vor da de klepel hangt : ))


Eagle`
zwegt is pauwels : ))
Xilver
Kunde weer allemaal naar de knappe venten met hun geschoren, gespierde, geöliede benen zien.

TOR
quote:
Originally posted by Eagle`
das nog pointlesser dan diee copy/paste thread...


I beg to differ.
christina
quote:
Originally posted by Eagle`

WIELERPRONOTIEKEN IS VEU JANETTEN



sorry mannen, maar dit verdient een dikke +1
Mr_Pedro
Interessant topic, maar ik ben zelf al ploegleider van een ander team in Wielerprono (Sport.be). Toch wens ik jullie veel succes :toocool:

Ik kijk al uit naar zaterdag! :eyespop:
Mr_Pedro
Wie wint de Omloop? Ik tip op Van Petegem of Steegmans, als schaduwkopmannen krijgen ze wel de ruimte van Boonen.
Jasperovitsj
De Peet :D
1Million$shot
VDB vermomt als Ballan !!! :D

MikeVee
REMINDER: wielerpronoploegen moeten ten laatste over +- 4,5 u gemaakt zijn.


Tegen dat we morgen zijn zal VDB nog wel iets breken, een verkoudheid opdoen, ... zodat hij niet zal kunnen starten :toothless


Ik denk dat we morgen een onverwachte winnaar gaan zien na een lange ontsnapping.
Jasperovitsj
Kans zit er in dat ik alsnog overloop naar de Beta ploeg vanavond :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement