|
Wielerseizoen 2007 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Real
Of Eigeel verwijderen uit de maatschappij. |
joe de rille, ge zou beter veurbeeld pakke on de FCB, die wet vor da de klepel hangt : )) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
joe de rille, ge zou beter veurbeeld pakke on de FCB, die wet vor da de klepel hangt : )) |
 |
|
|
| Eagle` |
| zwegt is pauwels : )) |
|
|
| Xilver |
Kunde weer allemaal naar de knappe venten met hun geschoren, gespierde, geöliede benen zien.
 |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Eagle`
das nog pointlesser dan diee copy/paste thread...
|
I beg to differ. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Eagle`
WIELERPRONOTIEKEN IS VEU JANETTEN
|
sorry mannen, maar dit verdient een dikke +1 |
|
|
| Mr_Pedro |
Interessant topic, maar ik ben zelf al ploegleider van een ander team in Wielerprono (Sport.be). Toch wens ik jullie veel succes :toocool:
Ik kijk al uit naar zaterdag! :eyespop: |
|
|
| Mr_Pedro |
| Wie wint de Omloop? Ik tip op Van Petegem of Steegmans, als schaduwkopmannen krijgen ze wel de ruimte van Boonen. |
|
|
| 1Million$shot |
| VDB vermomt als Ballan !!! :D |
|
|
| MikeVee |
REMINDER: wielerpronoploegen moeten ten laatste over +- 4,5 u gemaakt zijn.
Tegen dat we morgen zijn zal VDB nog wel iets breken, een verkoudheid opdoen, ... zodat hij niet zal kunnen starten :toothless
Ik denk dat we morgen een onverwachte winnaar gaan zien na een lange ontsnapping. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kans zit er in dat ik alsnog overloop naar de Beta ploeg vanavond :o |
|
|
|
|