return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Wielerseizoen 2007 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Freire kan sowieso zijn mannetje staan in het klassieke werk, kijk maar naar zijn uitslagen in Milaan-Sanremo, de Brabantse Pijl, Parijs-Tours,... Hij is inderdaad misschien iets minder opvallend dan een Boonen, maar intrinsiek moet hij zeker niet onderdoen hoor. Uiteindelijk is hij één van de betere klassieke renners uit zijn generatie, kijk maar naar zijn palmares. :)
1Million$shot
wow, nog geen reactie op Dwars door Vlaanderen ?
telde die koers trouwens mee voor ulder prono ??

Boonen ff een leemte op zen palmares opgevuld. :D
MikeVee
quote:
Originally posted by 1Million$shot
wow, nog geen reactie op Dwars door Vlaanderen ?
telde die koers trouwens mee voor ulder prono ??

Boonen ff een leemte op zen palmares opgevuld. :D


Jawel , die wielerprono waarvoo jij geen ploeg gemaakt hebt :(
wel klote, aangezien ik de enige ben die geen Boonen heeft gekozen en dus al ver achtersta :( ach, gegokt en verloren.

Soit, dat hij nu maar wint ipv de ronde of parijs-roubaix :o
MikeVee
Weer Boonen :(

Nog eens 100 punten extra achterstand :o
Jasperovitsj
Aardige koers weeral :crazy:
Jammer dat Bettini die kettingbreuk had, anders had hij gegarandeerd mee gestreden voor de overwinning...
Config
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Aardige koers weeral :crazy:
Jammer dat Bettini die kettingbreuk had, anders had hij gegarandeerd mee gestreden voor de overwinning...


inderdaad, een waar genot om te volgen! Alle grote namen waren vooraan aanwezig, schitterende koers :)
Devilex
Pronostiekje voor vandaag?

Bettini staat wel hoog in mijn lijstje.
Thomas @ A.T.P
Ik hoop op Nuyens maar denk ook Bettini.
Jasperovitsj
Freire en Boogerd, en ik hoop ook op Kroon :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Devilex


Bettini staat wel hoog in mijn lijstje.

Niet dus, hij heeft al opgegeven :)

Jasperovitsj
En wat zeggen de kenners voor morgen? :)

Ik zeg:

1. Boonen
2. Freire
3. Klier
4. Van Petegem
5. Cancellara
Devilex
Ik zie de Peet toch nog uitpakken ze morgen, het zal wss zijn laatste ronde zijn en zijn laatste kans om ook driemaal de overwinning op zijn naam te schrijven. En hij staat trouwens scherp.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement