return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Wielerseizoen 2007 (pg. 3)
View this Thread in Original format
CygnusX
Straffe stoot van Pozzato :eyes:
Jasperovitsj
Aardige laatste kilometer ja :crazy:
Eagle`
de rest ging precies ni vooruit :s:s


weird da sentjens ni mee was; die demarrage was anders vrij indrukwekkend, dacht dat dejong was die int wiel zat, gewoon los deruit pekke !
Jasperovitsj
Boonen pakt Kuurne-Brussel-Kuurne in een massasprint, en wie wordt daar zowaar derde: Iljo Keisse :eyes:
Antony
men kleine broertje was blijkbaar 2des op wielerprono me K-B-K :)
MikeVee
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

Parijs -nice vandaag. Weer niets voor boonen.

"Tom Boonen won de sprint voor de tweede plaats, maar wist niet dat Kolobnev al over de streep was. Boonen stak zijn handen dan ook in de lucht alsof hij de etappe gewonnen had." :haha:
The_G0dfather
geef mij dan maar zabel, die steekt ze id lucht en verliest erdoor
MikeVee
Freire :toocool:


Als Boonen zijn treintje niet heeft weet je al op voorhand dat hij niet gaat winnen :D

Knap ook van Gilbert, die zou van mij wel eens een grote wedstrijd mogen winnen. :)
1Million$shot
quote:
Originally posted by MikeVee
Frere :toocool:


Als Boonen zijn treintje niet heeft weet je al op voorhand dat hij niet gaat winnen :D


zou ik zo toch niet zeggen, maar Freire was echt wel sterk vandaag.
Dattem den Boonen maar ne keer volgt op de Muur binnenkort ;)

Ook wel jammer van de inspanning van Gilbert! Da's toch ook wel ne klasbak! :eyespop:
Jasperovitsj
Wat een finale :eyes:

Die Ricco die gewoon doet wat hij aangekondigd had, Gilbert die indrukwekkend meeging, en dan die massaspurt met alle grote kanonnen. :crazy:


En goeie prono-dag vandaag :D

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Jasperovitsj



En goeie prono-dag vandaag :D

Onze ploeg zowaar 2de in de teamranking :crazy:
djcresto
quote:
Originally posted by 1Million$shot
zou ik zo toch niet zeggen, maar Freire was echt wel sterk vandaag.
Dattem den Boonen maar ne keer volgt op de Muur binnenkort ;)



Als hij zou meedoen rijdt Freire er iedereen af waarschijnlijk. Ik ben helemaal niet anti boonen zoals vele belgen tegenwoordig. Maar freire is ongetwijfeld de meest getalenteerde coureur van allemaal.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement