|
Wielerseizoen 2007
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
Even snel gemaakt.
In navolging van de voetbalthread: De wielerthread 2007!
Denk je het allemaal te weten, doe dan mee met de BeTA Wielerprono 2007!
Denk je er niets van te weten, doe dan mee met de BeTA Wielerprono 2007!
Inschrijven en ploegaanpassingen mogelijk tot de dag voor de wedstrijd. Next: Vuelta
Via http://www.wielerprono.be
Teampagina: http://www.wielerprono.be/index_ned...egen&ploeg=BeTA
Toeganscode voor het BeTA Team: 2d7c7d767d74c1
|
|
|
| Config |
| alrighty , kzal eens een ploeg maken :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Op www.wieleruitslagen.be staan er previews voor het komende seizoen per ploeg. Kan misschien wel handig zijn in de samenstelling van een ploegje :) |
|
|
| MikeVee |
| Overweeg jij nog geen overstap naar team BeTA ? :thepirate |
|
|
| Antony |
| heb alvast een ploegje in elkaar geflanst, hopelijk beter als verleden jaar. :p |
|
|
| Eagle` |
Putain jingskes, moete gijle nu echt elke keer azo nen onnuzele BETA pronotiek van kus met hol opstellen bij elke groot sportevenement . Wa draagt da nu in godsnaam bij 'nhond ze gat ja, das nog pointlesser dan diee copy/paste thread...
Wete gij nog wie er de vorige pronostiek gewonnen heeft ? awel den deze ni, mo ge moet wel elke keer over diee zever lezen wie er over wie gesprongen is in ulle coifeursklassement
Over cours discussieren is kewl enal, ik doe ni liever mo een week op voorrand liggen pariskes te doen over wie er gaat doorbreken of wie er tweedes wordt.. djeezes wacht tot de aankomst van den omloop en dan zullen de kaarten al min of meer geschud zijn ..
Om het me nen aangepaste tomme quote te zeggen
WIELERPRONOTIEKEN IS VEU JANETTEN
joe enal : ))
of zoiet |
|
|
| Jasperovitsj |
| De sfeer wordt grimmig... |
|
|
| Antony |
| de joe enal begint wel redelijk af te zagen, en sni net nu door die post hoor... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
WIELERPRONOTIEKEN IS VEU JANETTEN
|
is deze discussie vorige jaar al nie ne keer gevoerd ? :p
in ieder geval niet echt iets voor mij, ik volg het wielrennen te weinig op en dergelijke pronostiekwedstrijden boeien mij meestal maar 1 week (kijk maar naar die uefa CL prono :p) |
|
|
| MikeVee |
| Om die onleesbare stukken dialect weg te doen? :disbelief |
|
|
| Real |
| Of Eigeel verwijderen uit de maatschappij. |
|
|
|
|