return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Wielerseizoen 2007
View this Thread in Original format
MikeVee
Even snel gemaakt.
In navolging van de voetbalthread: De wielerthread 2007!

Denk je het allemaal te weten, doe dan mee met de BeTA Wielerprono 2007!
Denk je er niets van te weten, doe dan mee met de BeTA Wielerprono 2007!



Inschrijven en ploegaanpassingen mogelijk tot de dag voor de wedstrijd. Next: Vuelta

Via http://www.wielerprono.be

Teampagina: http://www.wielerprono.be/index_ned...egen&ploeg=BeTA

Toeganscode voor het BeTA Team: 2d7c7d767d74c1

Config
alrighty , kzal eens een ploeg maken :D
Jasperovitsj
Op www.wieleruitslagen.be staan er previews voor het komende seizoen per ploeg. Kan misschien wel handig zijn in de samenstelling van een ploegje :)
MikeVee
Overweeg jij nog geen overstap naar team BeTA ? :thepirate
Antony
heb alvast een ploegje in elkaar geflanst, hopelijk beter als verleden jaar. :p
Eagle`
Putain jingskes, moete gijle nu echt elke keer azo nen onnuzele BETA pronotiek van kus met hol opstellen bij elke groot sportevenement . Wa draagt da nu in godsnaam bij 'nhond ze gat ja, das nog pointlesser dan diee copy/paste thread...

Wete gij nog wie er de vorige pronostiek gewonnen heeft ? awel den deze ni, mo ge moet wel elke keer over diee zever lezen wie er over wie gesprongen is in ulle coifeursklassement

Over cours discussieren is kewl enal, ik doe ni liever mo een week op voorrand liggen pariskes te doen over wie er gaat doorbreken of wie er tweedes wordt.. djeezes wacht tot de aankomst van den omloop en dan zullen de kaarten al min of meer geschud zijn ..


Om het me nen aangepaste tomme quote te zeggen






WIELERPRONOTIEKEN IS VEU JANETTEN














joe enal : ))







of zoiet
Jasperovitsj
De sfeer wordt grimmig...
Antony
de joe enal begint wel redelijk af te zagen, en sni net nu door die post hoor...
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Eagle`
WIELERPRONOTIEKEN IS VEU JANETTEN


is deze discussie vorige jaar al nie ne keer gevoerd ? :p

in ieder geval niet echt iets voor mij, ik volg het wielrennen te weinig op en dergelijke pronostiekwedstrijden boeien mij meestal maar 1 week (kijk maar naar die uefa CL prono :p)
Real
Benny; doe je werk.

MikeVee
Om die onleesbare stukken dialect weg te doen? :disbelief
Real
Of Eigeel verwijderen uit de maatschappij.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement